Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

auto mieten

Ga naar beneden

auto mieten Empty auto mieten

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 12:45 pm

253. Eintrag
Absender: mar
Email: manifrema|@home.nl
URL:

Betreff: auto mieten

hallo,
Weet iemand waar je in bijv Abene of karfounti een betaalbare auto/jeep kunt huren om richting Guinee te rijden.
Heb al eerder geschreven dat we deze trip willen maken en denken er nu over met eigen vervoer te gaan. We hebben een goeie senegalese chauffeur maar zijn nu op zoek naar een auto.
Wie o wie heeft een goede tip?

7.4.2008 um 20:31
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: auto mieten
Ik vrees dat als je niet via een erkende verhuurmaatschappij (Avis, ...) huurt, je de grens niet voorbij komt. Lokale verhuurders met of zonder chauffeur hebben niet de nodige papieren of licenties om de grens over te steken. Meestal stopt de reis aan de grens die je dan tevoet oversteekt, waar dan meestal wel vervoer paraat is om je evt. naar de dichtstbijzijnde nieuwe huurauto te brengen. Ik denk dat je die vraag gewoon best via zo'n kantoor stelt.

8.4.2008 um 20:39:07
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: auto mieten
heb er nog nooit een nodig gehad maar bij mijn weten zonder chauffeur nergens,misschien in ziguinchor maar als je er al een zou vinden betwijfel ik of men zal toelaten er de grens mee over te steken

7.4.2008 um 21:55:04
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum