Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Paniek bij de asielzoekers?

Ga naar beneden

Paniek bij de asielzoekers? Empty Paniek bij de asielzoekers?

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:19 pm

191. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Paniek bij de asielzoekers?



5.5.2008 um 08:33
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?
Ach ja, hoe node ik het toegeef Pater H heeft gelijk:(

5.5.2008 um 17:35:55
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?

Ja Eddy misschien wel , is Europa aan het verrechtsen alhoewel ik moet zeggen dat ik onze huidige minister van asiel- en immigratiebeleid Annemie Turtelboom precies nog niet zo'n slechte vind!
En zeg nu ook al die jobs die hier door de vergrijzing op zeer korte tijd moeten ingevuld worden hoe gaan ze dat doen???
Ik hoop in ieder geval dat ik niet tot mijn 65ste zal moeten blijven werken .....Wink
Ben al blij dat ik vanaf dit jaar nog maar 4/5 hoef te gaan!

groetjes
Coucou

5.5.2008 um 22:36:06
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?
Ik weet het niet Coucou maar het is wel een feit dat Europa aan het verrechtsen is en dan is het wel gemakkelijker om de neuzen in dezelfde richting te krijgen en er is al het Dublinakkoord geweest dat zegt dat asielzoekers die afgewezen worden in de ene lidstaat niet nog eens kunnen proberen in een andere.

5.5.2008 um 22:22:16
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?

Ik denk dat het allemaal zo'n vaart nog wel niet zal lopen!
En ik denk dat onze regering voorlopig andere katjes te geselen zal krijgen...
In Europa alle neuzen in dezelfde richting krijgen lijkt me niet zo simpel!
Trouwens hebben jullie vorige week ook niet gehoord dat hier in de bouwsector 23.000 !! vacatures op zeer korte tijd dienen ingevuld te worden en dat de Polen die nu hier aan het werk zijn al massaal teruggeroepen worden naar hun eigen land?
Dus waarom zouden hier geen kansen voor Afrikanen liggen in die sector en nog zovele andere sectoren???
Er bestaat hier een heel lange lijst hoor met knelpuntberoepen.
Deze middag ook nog gehoord op het radionieuws "Selor" het aanwervingsbureau voor jobs bij de overheid gaat actief campagne voeren om de jobs bij de overheid meer toegankelijk te maken o.a. ook voor allochtonen omdat de eerstkomende jaren 44% van de huidige jobs zullen moeten ingevuld worden wegens pensionering van de huidige actieven!
Ja ja de vergrijzing zit er serieus aan te komen en iederen schiet precies nu wakker dat die jobs zoals het er nu voorstaat niet zullen kunnen ingevuld worden met onze huidige toekomstige actieve bevolking.Dus ik heb daar een redelijk goed gevoel bij en denk maar we zullen hier wel meer toegang moeten gaan verschaffen tot onze arbeidsmarkt met andere werkzoekenden van buiten de landsgrenzen en andere continenten.
Gelukkig maar zou ik zeggen Smile

Coucou

5.5.2008 um 21:41:39
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?
tja ik begreep wat je bedoelde hoor Eddy Wink

5.5.2008 um 16:22:56
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?
Europa wil af van zijn asielzoekers, een acht miljoen wordt geschat. Niet diegenen die onze luxe levensstijl kunnen handhaven of verbeteren, die zijn nog welkom (IT-ers, ingenieurs en vaklui allerhande) de laaggeschoolden moeten eruit. Bedoeling is alle Europese neuzen in dezelfde richting te krijgen. Gedaan met de Belgie en Griekenlandroutes en dergelijke ontsnappingsclausules, fort Europa wordt nog meer gebetonneerd. Arm Europa. Hier in Antwerpen ken ik er wel een paar die er asgrauw gaan uitzien ipv zwart indien de politie een heksenjacht zou beginnen.

5.5.2008 um 08:49:05
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: Peter H
Email: Doberden23@mns.com
URL:

Betreff: Re: Paniek bij de asielzoekers?
Het gaat niet om de asielzoekers, maar om de illegalen. Dat is iets heel anders. Een asielzoeker zoekt asiel en wordt geregistreerd en ondergebracht, een illegaal duikt in het illegale circuit.

5.5.2008 um 12:32:25
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum