Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brandstoftoeslag bij Brussels Airways

Ga naar beneden

Brandstoftoeslag bij Brussels Airways Empty Brandstoftoeslag bij Brussels Airways

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:26 pm

176. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways

Vanmorgen op het radionieuws, 18 Euro toeslag voor vluchten naar Afrika. Vanavond op het nieuws is het niet herhaald en was er alleen sprake van Europa. De kranten zullen morgen wel uitsluitsel geven.

16.5.2008 um 21:06
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways
had het ook gehoord,de vraag is gaan ze één toeslag hanteren voor alle afrikaanse bestemmingen,voor europese zou het 10€ zijn

16.5.2008 um 22:35:01
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways
Prettige reis gewenst, zucht. Wij zullen hier wel op een houtje bijten:)

17.5.2008 um 18:40:59
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways

Ja dat is natuurlijk heel jammer dat BA brandstoftoeslag rekent, zeker naar Afrika maar ik heb begin dit jaar een reis geboekt naar Zanzibar (ja ja ik verken ook nog andere oorden in Afrika) Wink via Martinair en daar werd al op dezelfde moment een brandstofstoeslag bijgerekend!!!
Dus wat BA doet is niet meer dan normaal denk ik, ik geloof dat geen enkele maatschapij het momeneteel nalaat een toeslag te rekenen!
Jammer voor diegenen die graag reizen.....
Want sommigen zullen daar misschien op afhaken????
Voor mij blijft BA de beste maatschapij om rechtstreeks vanuit Nederland en België (hoelang het ook nog gaat bestaan ????) naar Senegal te reizen!!!!
Want jammer voor de Nederlanders KLM biedt ook niet echt goede alternatieven....

groetjes
Coucou

18.5.2008 um 17:20:32
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways
Waren ze niet juist in Dakar op een houtje aan het bijten ?

Zie:

http://videos.seneweb.com/action/viewvideo/1198/Marches_contre_la_Faim_au_Senegal/?vpkey=



Of:
http://videos.seneweb.com/action/viewvideo/1166/CNN___Senegal_s_Food_Crisis/


Of heeft meneer Wade gelijk ?


http://videos.seneweb.com/action/viewvideo/1165/Abdoulaye_Wade__Il_n_y_a_pas_de_Famine_au_senegal/




17.5.2008 um 20:29:52
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways
Tja die brandstoftoeslagen kunnen ze er altijd weer bovenop gooien (H)

17.5.2008 um 18:17:28
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: mar
Email: manifrema@home.nl
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways
Dan troch misschien beter over Dusseldorf vliegen.
Bijv in oktober all in ticket naar Dakar 645 euro. Wel met tussenstop/overstap.
Uitzoeken via supersaver.nl
Beste dagen zijn geloof ik op dinsdag zowel heen en terug. Is wel even flink uitzoeken door alle dagen uit te proberen maar echt de moeite waard.

17.5.2008 um 16:52:22
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Brandstoftoeslag bij Brussels Airways
Het was even slikken. Voor vluchten binnen Europa 35 Euro (vh 25) en voor Afrika van 82 naar 100 Euro. Voor wanneer een HST lijn Parijs-Dakar??? waar trouwens ooit sprake is van geweest:-D

17.5.2008 um 08:00:29
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum