Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sembène Ousmane

Ga naar beneden

Sembène Ousmane Empty Sembène Ousmane

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:33 pm

161. Eintrag
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Sembène Ousmane

Ik heb het geluk om via een vriendin (die in Congo woont notabene;))het boek te krijgen Taaw een jeugd in Dakar van deze grote meneer.
Wie interesse heeft mag het me laten weten want ik mag het doorgeven aan andere gegadigden .Uiteraard ga ik het eerst zelf lezen.

23.5.2008 um 15:08
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Is de jeugd van deze grote meneer geschreven in het Frans Tania, in 't Lingala zal wel niet zeker?Smile

23.5.2008 um 15:59:40
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Oké,Tania, Eduard heeft mijn mailadres dus ik hoor het wel...héél veel leesgenot ondertussen, hé.
grtjs,
Binta

25.5.2008 um 11:50:40
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Als ik hem uit heb dan stuur ik hem door naar één van jullie beiden hé en de volgende stuurt het op zijn beurt weer door.
Fijn toch delen:d

25.5.2008 um 00:20:07
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Tania, als er nog geen andere gegadigden zijn hou ik me aanbevolen....maar ik denk dat Eduard ook al op je lijstje staat , héWink
Grtjs,
Binta

24.5.2008 um 17:46:15
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Nog niet, bij deze dan:)

24.5.2008 um 17:48:46
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Dankjewel.

25.5.2008 um 20:20:48
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Sembène Ousmane
Zelfs vertaald in het Nederlands Eddy.:d

23.5.2008 um 17:05:09
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum