Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oude Video's

Ga naar beneden

Oude Video's Empty Oude Video's

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:45 pm

142. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Oude Video's

'k heb nog eens tussen de oude video's zitten grasduinen en vond deze, toen mooi en nu nog. Zet hem maar hier alvorens hij verdwijnt in cyberspace : http://nl.youtube.com/watch?v=8y_z4fZJxo4

6.6.2008 um 18:55
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Oude Video's
Ik ga voor een rustige vakantie met een "ik kom terug thuis gevoel" als je begrijpt wat ik bedoel........maw zoveel spectaculaire verhalen ga je hier niet horen van mij hoor.
Tenzij jij ik zit onder een palmboom (das ne grote paraplu hé rafiki :-D)
te keuvelen met mensen terwijl we bissapthee drinken boeiend vind Eddy Wink dan zal ik je onder het nuttigen van een duveltje op een zomers Antwerps terras later wel eens verslag uitbrengen hoor.

7.6.2008 um 20:26:23
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Oude Video's
Surfkaboutertje???Smile

6.6.2008 um 23:35:09
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Oude Video's
Toch handig ze zo'n surfkaboutertje;) dankjewel Eddy

6.6.2008 um 21:45:34
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Oude Video's
Er is anders niet veel nieuws meer te rapen in Senegal terwijl er in de rest van Afrika van alles beweegt in positieve of negatieve zin, het lijkt wel of ze daar zijn ingeslapen. Maar dat gaat veranderen als de dames Claudia en Tania terug zijn van hun vakantie en hier het prikbord komen volschrijven.Smile

7.6.2008 um 08:02:57
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Tania
Email: tania_titske@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Oude Video's
tuinkaboutertjes zorgen voor een mooie tuin en surfertjes voor leuke informatie en of nieuwtjes.......Smile

7.6.2008 um 07:32:18
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum