Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

alee sofie, organiseer eens iets in België

Ga naar beneden

alee sofie, organiseer eens iets in België Empty alee sofie, organiseer eens iets in België

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:46 pm

139. Eintrag
Absender: angèle
Email: angelejoris@hotmail
URL:

Betreff: alee sofie, organiseer eens iets in België

ik kom juist terug van een benefiet voor een landbouwproject in Kinshasha Kongo; fijn gedanst, na een djembegedoe... ik zou kunnen dansen tot vroeg in de morgen, maar ik zit nog eens effen aan de pc,
de opkomst was mager, typisch...
In het Hasseltse kan ik ook een zaaltje versieren.. maar helpen organisen zie ik niet echt zitten.... maar ik vind mijn sengalvrienden toffe vrienden en zie ze graag nog eens terug op een of andere manier, misschien in A'pen op een Afrika-minded zomerfesivalletje...Ik hoef ook geen kontakt met nonnen of paters, Rafiki, ik heb 4 jaar lang de maandverbanden iedere morgen kunnen ophalen op de slaapafdeling van 't internaat en had het genoegen om 4 jaar lang neven een non te slapen, weliswaar nie in hetzelfde bed maar in de aangrenzende 'chambrette' met nachtpotten en kom in het nachtkastje. s' Morgens werd je wakker geroepen door een non die schreeuwde in de gang , "nachtpotten buiten, kan en kom", en dan kon je netjes je deur 'openschuiven' en een lege 'propere' nachtpot tonen en een 'propere' waskom. Ik was in nonnenogen een rebel en werd gepest tot en met...So what... Ik ga slapen en probeer niet wakker te worden van de helse, eentonige kerkklokken. Liefs aan allen.
ps ik heb een leuk wekkertje gekocht in Senegal, je wordt wakker gemaakt met 'Allahhhhhhhhhhhhhhh'.:d


8.6.2008 um 01:36
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: alee sofie, organiseer eens iets in België
Angele, om verwarring te voorkomen, het is Sophie met ph en niet met f:)

9.6.2008 um 14:28:50
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: alee sofie, organiseer eens iets in België
En spring je dan direct op je matje naar het oosten gericht Angèle als Allah roept 's morgens :-D Voor wat betreft de zomerfestivalletjes in het Antwerpse ik zal eens rondkijken voor plekjes en data en dan kunnen we misschien nog eens afspreken met de hele bende.
Eind juli kan je mij alvast wel op Sfinks terug vinden.
Veel is er nog niet vrijggegeven over het programma.
Wel al dat Werrason uit Congo komt op zaterdag en volgens een vriendin die ginder woont is dat een fantastische sfeermaker en goede muzikant.
We zien nog wel wanneer maar afspreken doen we zeker eens een keertje van de zomer.
grtjs Tania

8.6.2008 um 08:30:14
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: alee sofie, organiseer eens iets in België
ik kijk regelmatig naar RTS1 2STV maar het clipke met Sophie komt er maar niet. Sophie, ik ben je nog niet vergeten maar ik heb dus de kans nog niet gehad om het te copiëren. Tijdens de zomer zullen we met een paar mensen een echte soirée Sénégalaise met sabar organiseren. niet te groot maar wel gezellig en op zijn Senegalees. met een barbecue voor het feest begint. zal wel ergens in augustus zijn. ik zal wel op tijd en stond iets laten weten.

9.6.2008 um 15:26:41
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Sophie
Email: sophieschouwenaar@hotmail.com
URL: http://www.sophie-sabar.nl

Betreff: Re: alee sofie, organiseer eens iets in België
Bedoel je mij?

Groet,
SOphie

9.6.2008 um 11:22:21
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: angele
Email: angelejoris@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: alee sofie, organiseer eens iets in België
Sofie die sabar dans geeft, die bedoel ik ja.Smile

9.6.2008 um 14:22:56
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: Sophie
Email: sophieschouwenaar@hotmail.com
URL: http://www.sophie-sabar.nl

Betreff: Re: alee sofie, organiseer eens iets in België
Hoi allemaal,

Ja ik heb ondertussen een clip gezien van Pape Ndiaye Thiopete waar ik in dans. Die van Mbene Diatta nog niet. Sad

Nu ja, ik wil best iets organiseren nogmaals alleen ik ken de mensen en plekken niet. Dus weet niet goed waar te beginnen.
Nogmaals geef ik wel een zomercursus in Amsterdam.

Groetjes,
Sophie

9.6.2008 um 15:34:09
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum