Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vandaar -------

Ga naar beneden

vandaar ------- Empty vandaar -------

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 2:05 pm

109. Eintrag
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: vandaar

al 5 jaar kwam ik vandaag na 8 maanden (dec &jan 3 weken in belgie) s'morgens aan op zaventem (sn,donderdag avond vertrekken vanuit yundum)om het regenseizoen te ontvluchten en naar couleur cafe te kunnen gaan,het festival dat mijn onmiddelijke opgekomen heimwee verlichte
door omstandighedenheden is dit nu een jaar geleden dat ik nog in senegal was en couleur cafe laat ik ook maar links liggen (te veel herinneringen),vandaar de reactie op Claudia's mooie bericht en hoop dan ook in oktober terug te kunnen vertrekken

27.6.2008 um 11:34
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: vandaar
Dus als ik goed begrijp mag een domme vrouw voor je werken?:-D

28.6.2008 um 16:56:38
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: vandaar
ben geen miljonair,niet gepensioneerd (45)en ongehuwde(atheist,vrijzinnig)
kdenk ook niet dak een vrouw zal vinden die voor mij wil werken en ik zoek deze ook niet,het zou een domme vrouw moeten zijn

28.6.2008 um 13:47:58
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: vandaar
En wat deed je dan daar in Senegal die maanden en/of wat ga je er weer doen a.s. oktober ?

27.6.2008 um 12:52:11
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: vandaar
kwist niet dat ik iets hoefde te doen in senegal,gewoon dolce far niente, hetzelfde wat khier doe

27.6.2008 um 14:07:22
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: vandaar
Oooooohhh dus gepensioneerd of miljonair ??? Of net als onze pater H een vrouw(tje) die (dat) uit werken gaat ??!

27.6.2008 um 20:38:48
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: vandaar
iedereen mag voor mij werken maar ken jammer genoeg geen domme vrouwen

28.6.2008 um 20:27:01
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum