Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan Claudia

Ga naar beneden

Aan Claudia Empty Aan Claudia

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 2:22 pm

95. Eintrag
Absender: Peter H
Email: Doberden23@mns.com
URL:

Betreff: Aan Claudia

Claudia geniet van haar vakantie in Senegal en wij genieten van haar weblogs daarover. Ze zijn zo heerlijk sec, zeg maar droog geschreven, geen spoortje van overdrijving. Maar ik zou wel eens van haar willen weten hoe de Senegalees denkt over de hoge huurprijzen, de duurte van het dagelijkse voedsel, hebben ze soms twee baantjes om alles te kunnen betalen, of werkt de hele familie mee? Eten ze nog wel het Franse stokbrood of is dat ook te duur geworden. Wat eten ze dan wel.? Rijst en couscous waarschijnlijk, maar ook de rijst is veel duurder geworden. Ik vraag me trouwens af, wanneer de Senegalees en Gambiaan een rijsteter is geworden. Want vroeger aten ze zoete aardappelen met wat groente. Rijst is ook geen geschikte cultuur voor een droog land. Nou ja Claudia, brandt los.

3.7.2008 um 15:50
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: Aan Claudia
Morgen een stukje over het eten, ik ben bezig! Er staan weer nieuwe stukjes op, er is weer een cyber gevonden in de nieuwe wijk...

5.7.2008 um 15:25:57
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum