Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede reis Tania

Ga naar beneden

Goede reis Tania Empty Goede reis Tania

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 2:23 pm

94. Eintrag
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Goede reis Tania


Hallo Tania,

Wanneer ben je er mee weg?
Ik wens je een goede reis en heel toffe vakantie geniet maar van alle goeds en leuk daar in Senegal en doe Claudia de groetjes.
En als het lukt breng je wat zon & warmte mee?

Coucou (H)

3.7.2008 um 22:39
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Tja dan zoek ik wel een ander tijdverdrijf dan wandelen langs het strand hé..............

4.7.2008 um 21:20:17
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Haha, mijn neefje NAAW zegt dat je niet kan ontsnappen. Een collega die op het weerstation van Cap Skirring zit heeft hem in het oor gefluistert dat ook in de Casamance op donderdag de hel zal losbarsten en dat zelfs toebab-vrouwen met teensletsen zeiknat zullen worden:d

4.7.2008 um 18:52:29
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
e potteke senegalees regenwater is ook goe (niet in de handbagage)Smile
wat mij betreft ook een mooie tijd daar en kijk uit naar Ed zen neefje die houdt ons wel op de hoogte

4.7.2008 um 14:06:26
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Dankjewel Coucou,héél lief van je.
Ik vertrek nu zondag rond de middag.
7juli ga ik een terraske doen met Claudia ik zal ze zeker de groetjes doen.
Zonnestraaltjes geraken niet in mijn koffer helaas.......maar ik zal een stukje van de Senegalese warmte in mijn hart meebrengen ook goed?

4.7.2008 um 13:17:55
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Haha donderdag ben ik al weg uit Dakar Wink vertrek dinsdag naar de Casamance (Carabane) voor een klein weekje en dan terug voor een dag of 5 in Dakar. En ik ben niet bang van regen ze dat ken ik van hier ook . Alleen de vochtige warmte dat ken ik niet zo direct.
En wat betreft je neefje Eddy leer hem maar wat horen zien en zwijgen is want ik heb mijn teenslippers bij:-D

4.7.2008 um 18:40:45
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Mijn neefje zegt dat je de eerste week in Dakar minimum temperaturen van 25° en maximum 30° kan verwachten en donderdag je pluutje niet mag vergeten want dan gaat het echt hozen. De tweede week in de Casamance is het iets warmer, bijna 32° en meer hoosbuien:d

4.7.2008 um 14:45:13
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
kan je misschien eens uitzoeken wat jij als laagste prijs vindt (dakar of elders) voor kaurischelpjes,100 stuks

4.7.2008 um 22:47:51
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: Tania
Email: tania_titske@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Okido

5.7.2008 um 07:47:48
--------------------------------------------------------------------------------
9. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
da is lief,je hoeft er geen mee te brengen (heb ze daar nodig)maar ben je wel een tijdje zoet mee en ik ben nieuwsgierig of ik deze wel een juiste prijs betaal,bon voyage

5.7.2008 um 10:35:35
--------------------------------------------------------------------------------
10. Antwort
Absender: angele
Email: angelejoris@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
En nog een goede raad van tante Kaat; houd je teenslippertjes altijd aan, doe je het niet, dan krijg je misschien voetschimmel, net als ik. En elk wondje, hoe klein ook, verzorg het goed, ontsmetten dus. En voor de rest, ontdekken en genieten. Liefs,(H) Angèle

5.7.2008 um 13:04:03
--------------------------------------------------------------------------------
11. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Goede reis Tania
Dankjewel voor de tip Angèle maar ik kan het toch niet laten van op mijn blote voeten rond te lopen. Tenzij het zand te heet is en dat gebeurt regelmatig.Dan loop ik voeten optrekkend en auw auw roepend zo snel mogelijk over het zand.Tot groot jolijt van de locals want zij kunnen er uiteraard wel tegen.
Ben ook al verwittigd door iemand die larven van zandvlooien in een wondje had. ;-( Ik zal in ieder geval allert blijven en ontsmetten.
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum