Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benefiet ---------

Ga naar beneden

Benefiet --------- Empty Benefiet ---------

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 3:19 pm

6. Eintrag
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Benefiet

Dit bericht ontving ik in mijn mailbox, dus ik plaats het hier ook maar even...


Iedereen welkom op ons eetfestijn!
Georganiseerd door “VZW ABDOU EN DAVID SENGHOR”
Met de steun van Dr. Guy VAN DAMME, Senegal Bantamba vzw en de Senegalese gemeenschap van Gent.
Een benefietmaaltijd en feest Voor Abdou en David Senghor

Abdou 22 jaar, woont in Senegal, heeft een terminale nierinsufficiëntie en broer David wil een nier afstaan. De nodige niertransplantatie kan in Senegal niet uitgevoerd worden, wel bij ons, maar dit kost zo veel (75.000 euro) dat het in een mensenleven niet kan bijeen gespaard worden door één Senegalese familie. Kom ons helpen door met ons te eten en te dansen, om Abdou terug een kans op een menswaardig leven te geven en aan David het gevoel te geven dat zijn broederliefde zin kan krijgen. ·


WANNEER : ZATERDAG 25 OKTOBER 2008 vanaf 13 uur (doorlopend eten)

WAAR : instuifcafetaria van de Sint-Lievenshogeschool (Technologie Campus KaHo Sint-Lieven), Gebroeders Desmetstraat 1 te 9000 Gent (plannetje bij deze uitnodiging)

WAT : een lekkere Senegalese maaltijd, met hoofdschotel, dessert en een drankje, en daarna muziek en dans

PRIJS:
o VOLWASSENEN: 15 euro per persoon
o KINDEREN VAN 2-12 JAAR: 10 euro per persoon


Inschrijven noodzakelijk: senegal.bantamba@skynet.be of 09/225.89.59 (na 19 uur). Inschrijven voor 10 oktober 2008 en de inschrijving wordt pas definitief na ontvangst van het bedrag op rekeningnummer 390-1522398-22 van de vzw Abdou en David Senghor, met vermelding van uw naam en van het aantal volwassenen en kinderen.
Elke gift is natuurlijk zeer welkom en zal ten zeerste geapprecieerd worden! Tot weldra!

26.9.2008 um 00:30
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum