Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaamse tuin in Senegal

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vlaamse tuin in Senegal Empty Vlaamse tuin in Senegal

Bericht  JanR wo dec 17, 2008 11:37 am

Lezers tippen lezers: Vlaamse tuin in Senegal

Op zoek naar een knusse plek voor vakantie- of professionele doeleinden in Dakar? Bed & Breakfast Sénég'anne in Les Almadies wordt uitgebaat door de Belgische Ann Bracke, die jarenlang haar sporen verdiend heeft als vroedvrouw bij Artsen zonder Grenzen overal ter wereld. In Dakar heeft ze een knap open huis gevonden en omgetoverd tot een gezellig gastenhuis met vijf verschillend ingerichte kamers die steeds verwijzen naar een voor haar geliefde plek in Afrika. Je vindt bij Sénég'anne een zwembad, een rustige tuin, wifi en - heel leuk - leeshoekjes waar Vlaamse boeken staan! 's Morgens verrast Ann je met een heerlijk gezond ontbijt. Ik heb er slechts één nacht verbleven op doorreis, maar wil zeker voor langer teruggaan. (Birgit Kerstens)

Sénég'anne - Chambre d'Hôtes,
Les Almadies, Dakar,
seneganne@orange.sn, seneganne@gmail.com
De website begint met de klassieke www gevolgd door Seneganne en eindigt met com ;-)

(Bron: De Morgen)

JanR
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse tuin in Senegal Empty Re: Vlaamse tuin in Senegal

Bericht  ClaudiaSenegal wo dec 17, 2008 1:36 pm

Het ziet er heel aantrekkelijk uit!
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 51
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse tuin in Senegal Empty te laat

Bericht  Coucou wo dec 17, 2008 2:12 pm

Ah Jan is me voor ik had het ook juist gelezen ben al naar de site gaan kijken ziet er heel leuk & verzorgd uit!

http://www.krantenkoppen.be/go.php?b=demorgen&kID=4095

Misschien bij mijn volgende bezoek aan Senegal eens proberen langs te gaan en te verblijven!

groetjes

Coucou Rolling Eyes

Coucou

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse tuin in Senegal Empty Re: Vlaamse tuin in Senegal

Bericht  Tania wo dec 17, 2008 4:29 pm

Ik had het desbetreffende artikel ook gelezen een paar dagen geleden .De kamers zien er heel verzorgd uit en een goed ontbijt kan al eens smaken na een periode van Senegalees ontbijt Very Happy maw stokbrood met confituur en nescafé maar ik vind de kamers toch iets te prijselijk.Misschien wel een leuk adresje om een nachtje te verblijven voor terugvlucht .

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse tuin in Senegal Empty Re: Vlaamse tuin in Senegal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum