Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bamabara voorspellingen voor Senegal

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  ClaudiaSenegal za jan 31, 2009 3:49 pm

Het blijft leuk dit soort berichten in de Senegalese kranten (in dit geval in Le Matin) betreffende de toekomstvoorspellingen van allerlei waarzeggers:
http://www.seneweb.com/news/article/20823.php
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  ClaudiaSenegal za jan 31, 2009 3:57 pm

Ik herinner me afgelopen jaar ook de voorspellingen van een medium in Mbour, heb er toen op mijn blog een stukje over geschreven:

Chercher marie
Een medium in Mbour doet jaarlijks aan het begin van de regenperiode voorspellingen voor een heel jaar. Vorig jaar nog voorspelde zij de dood van een belangrijke marabout in Touba, een voorspelling op 27 december 2007 met de dood van Serin Saliou bewaarheid werd. Het maakte dat haar voorspellingen dit jaar met extra belangstellingen werden gevolgd. Voor de vrouwen volgde er weinig opbeurend nieuws; alle vrouwen die op 25 december 2008 nog niet van een man voorzien zijn, zullen tot 2015 alleen blijven. Fatou Kiné vertelde me over deze voorspelling met een lachend gezicht maar haar verhaal had een serieuze ondertoon; wat als het waar is? 2015 is wel heel lang, toch? Er zit niks anders op dan voor de zekerheid toch maar op zoek te gaan. En of ik ook een beetje in Nederland wil zoeken want dat vergroot ten slotte de kansen.
Elke dag als mevrouw zich in een mooie outfit hijst en zich klaar maakt om te gaan werken, naar de markt te gaan of gewoon even de deur uitgaat stel ik de vraag: waar ga je naar toe? En het antwoord is steevast: Chercher marie! Very Happy

MAANDAG 7 JULI 2008 - http://tukisenegal.blogspot.com/2008/07/chercher-marie.html

Bamabara voorspellingen voor Senegal PICT0461
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty mari

Bericht  Lilia ma feb 02, 2009 4:30 pm

Ik begreep er even niets van ... wie is Marie?? Ohhhh .. een marI .... Overigens verder leuk artikel hoor.

Lilia
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  u063100 ma feb 02, 2009 10:05 pm

Moet die zoektocht naar een mari persé in Dakar of Nederland plaatsgrijpen? Hier in België zitten ook véél knappe mannen hoor Very Happy lol!

u063100
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  u063100 ma feb 02, 2009 10:05 pm

Moet die zoektocht naar een mari persé in Dakar of Nederland plaatsgrijpen? Hier in België zitten ook véél knappe mannen hoor Very Happy lol!

u063100
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  ClaudiaSenegal do feb 05, 2009 1:45 pm

ik zal het doorgeven... Smile Very Happy
of wil je het haar zelf gaan vertellen...
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  eddy do feb 05, 2009 5:15 pm

wel.....wil 'k wel doen, helaas behoor ik niet tot de genoemde categorie Smile Wel wil ik de schoonheid komen bezingen van de Wollofvrouwen en de gazelles in het bijzonder en eens praten over hun onzinnige huwelijks-eisen, mijn lief wou Youssou op haar huwelijkfeest en toen mijn geldbeugel dat weigerde begon ze meteen druk te onderhandelen met de manager van Titi en Ouza, heb het toen maar opgegeven Rolling Eyes

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  JanR do feb 05, 2009 6:05 pm

Er is een groot griot aan jou verloren gegaan, Eddy! alien

JanR
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  eddy do feb 05, 2009 8:00 pm

Haha, moet zijn 'geen groot griot' getuige de paar Wollofvrouwen die gillend gingen lopen toen ik mijn gezangen aanhief affraid

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  JanR vr feb 06, 2009 11:51 am

Misschien had je dat niet naakt moeten doen Laughing

JanR
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  eddy vr feb 06, 2009 2:03 pm

Oeps elephant

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bamabara voorspellingen voor Senegal Empty Re: Bamabara voorspellingen voor Senegal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum