Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inloggen en mysterieuze zaken

5 plaatsers

Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  eddy wo apr 15, 2009 6:46 pm

Het moet toch zijn dat vrouwen slimmer zijn dan mannen Very Happy Na tig pogingen om hier in te loggen (die allemaal mislukten) is het dank zij onze meesteres dan toch gelukt, waarvoor hoera! en dank. Hoop alleen maar dat dit een tijdje gaat duren want in het verleden ben ik er verschillende malen uitgebonjourd, alleen de reden blijft mij nog altijd een mysterie. De anderen Barbarita en Jan waar ik weet van heb wens ik dan ook een spoedige terugkeer naar dit prikbord toe, liefst met veel bijdragen jocolor

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Re: Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  dirk do apr 16, 2009 9:33 am

is dat geen probleem voor de marabout Razz

dirk

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Re: Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  eddy do apr 16, 2009 10:39 am

Nee dank je Dirk, van die gastjes heb ik inmiddels mijn buik vol en als waarzegger/toekomstkijker zijn het al even grote klungels als hun collega's hier. Heb ondertussen al twee keer zo'n marabout bezocht in steun van mijn reisgezel. De eerste keer betrof het een sterfgeval en de tweede keer betrof het de liefde. De eerste marabout zat dicht bij de toeristenregio en was nog schappelijk, hij vroeg maar 15 Euro en zat er dus kompleet naast. De tweede was buiten de toeristenregio en die kerel was stokoud wat hem niet belette om galant 250 Euro te vragen voor zijn diensten. Met die gast heb ik toen een deal gesloten "no cure no pay" en helaas voor hem heeft hij geen cent gezien want ook hij zat er compleet naast Rolling Eyes

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty inloggen

Bericht  Sofiatou do apr 16, 2009 10:54 am

ik heb nog geen problemen ondervonden bij het inloggen,

gisteren op waalse televisie getuigenissen gezien van "toubabs" die een grond of huis gekocht hebben in senegal, en sommigen waren er goed opgelegd, amai !!! spijtige zaak natuurlijk want zo maken ze slechte reclame...

hoe verzenden jullie geld nr senegal ? moneygram of western union of nog iets anders ?
wat is het beste/ snelste/ betrouwbaarste

groetjes sofie

Sofiatou

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Re: Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  eddy do apr 16, 2009 11:23 am

Ik zweer bij Western Union, al jaren lang. Of het de goedkoopste is weet ik niet, wel snel en betrouwbaar Smile

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty bericht plaatsen is meestal het probleem

Bericht  barbarita do apr 16, 2009 11:37 am

Niet inloggen maar het bericht plaatsen lukt niet, ooit 1 x wel gelukt ! Al je moeite om een bericht te typen is dan voor niks en ik kan dat dan ook niet melden en geef het dan meestal maar op. Misschien lukt het vandaag ? javascript:emoticonp('sunny')

Overigens Eddy, hoe weet je zo zeker dat je dure marabout geen cure leverde, misschien was het wel niet het resultaat wat jij wenste ? javascript:emoticonp('confused')

Wat ik wel altijd hoorde "goede of echte marabouts vragen helemaal geen geld, alleen een symbolisch bedragje" bijv. een paar dalassis. Daar zijn er dan ook wel weinig van ? Je hebt vast de goeie nog niet gevonden Eddy ...... javascript:emoticonp('flower')

barbarita

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 10-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty geld zenden

Bericht  Sofiatou do apr 16, 2009 12:10 pm

dankuwel eddy voor je reactie !!!
groetjes aan allemaal
sofiatou

Sofiatou

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Re: Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  eddy do apr 16, 2009 12:24 pm

Voor alle duidelijkheid. Mijn bezoek aan de marabout was niet voor mij maar voor mijn reismaatje. Hoe ik zo zeker ben dat het bereikte resultaat niet klopte. De feiten spraken voor zich, op de vraag wanneer zijn vader zou overlijden (was zeer ziek en mijn reismaatje vreesde dat vader zou overlijden toen hij nog in Afrika was) antwoorde de marabout dat het zeer zeker nog 3 jaar zou duren. Dus niet, Een jaar later stierf de vader effectief (voorspeld door een sjamaan hier in België, die er ook een half jaar naast zat) Wat betreft de liefde, in Maart voorspelde de oude marabout dat zijn in de illegaliteit gevluchte lief voor Kerstmis met hangende pootjes terug bij hem zou komen, niet dus, ze zit nog altijd in België en klust bij in de donkere sector Sad

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Re: Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  Jan do apr 16, 2009 4:29 pm

En kijk eens aan: hier ben ik weer! Danku Claudia. alien
Jan
Jan

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 10-10-08
Leeftijd : 56
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Inloggen en mysterieuze zaken Empty Re: Inloggen en mysterieuze zaken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum