Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muziekfestival

4 plaatsers

Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Muziekfestival

Bericht  casamance zo apr 11, 2010 6:48 pm

Voor diegenen, die rond 23 -25 april in de Casamance zijn: groot muziek- festival in Ziguinchor met grote namen: Salif Keita, Youssou N'Dour, Tiken Jah Fakoli, Toure Kunda en vele anderen!

Kijk op hun site: http://festivaldeziguinchor.com/

casamance

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 26-07-09
Woonplaats : Vught/Abene

http://www.odunbeyeland.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Tania do apr 15, 2010 7:16 pm

Ik heb nooit zin gehad om richting Cap Skirring te reizen maar nu ik weet dat Youssou 'N Dour daar concerteert op 25 april clown
Dankjewel voor de tip Adri

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  eddy do apr 15, 2010 7:23 pm

Doen Tania dan hoef je achteraf geen spijt te hebben zoals ik een 3tal jaar geleden.Toen was ik ook uitgenodigt op dat festival en ben ik niet gegaan wegens veel te koud (warmere kleding lag 50 km verderop) Smile

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Tania vr apr 16, 2010 11:10 pm

Very Happy Ik zal geen warme kleding nodig heben peins ik Wink eerder afkoeling

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Tania za apr 17, 2010 9:35 pm

Tja dankzij de Ijslandse stofwolk geen poulet Yassa ij vrienden,geen Amina,geen Youssou 'N Dour .
Gelukkig zit ik wel gewoon thuis want sommige anderen heben de pech om in de transitzone vast te zitten blijkaar. Of zonder nieuws of geld ergens afwachtend.Dan ben ik nog een luxemus wordt op de hoogte gehouden via internet en gsm.Wat niet wegneemt dat ik het kl....vind om niet te kunnen vertrekken.

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  eddy za apr 17, 2010 9:52 pm

Die Ijslanders toch, eerst maken ze de helft van Engeland failliet plus een handvol Belgen en nu zorgen ze ervoor dat vliegtuigen met straalmotoren niet kunnen opstijgen wegens het risico van neerstorten als een bloeddronken malariamug. Pech onderweg Tania, misschien een zelfhulpgroep oprichten voor vliegtuigen met propellers? clown

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Tania zo apr 18, 2010 12:43 am

Pfff niet direct Eddy tongue 'k zal wel braaf wachten tot ik nog eens van de grond kan gaan onder stofvrije horizonten.

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  dirk ma apr 19, 2010 12:21 pm

ik vraag mij af of ik volgende dinsdag (27/04) weggeraak. Ik zou een weekje gaan windsurfen in Egypte. en vermits dat de maatschappijen er ook niks kunnen aan doen, vraag ik mij af of ik dan wel iets terugbetaald krijg. niet kunnen vertrekken, ok. maar al mijn zuurverdiende centjes kwijt, dat is een andere zaak. Ik heb alleszins veel werk gehad bij DHL dit weekend. geen vliegtuigen maar camions, camions, camions. en sommigen moesten gewoon met de hand afgeladen worden. zaterdag van 7 to 19u. zondag van 7 tot 18u maar dan was er meer volk. maar ja , dat hoort erbij. 't is goed betaald en dan moet er niet geklaagd worden.

dirk

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Tania ma apr 19, 2010 3:03 pm

Dan heb je weeral een hoop bakstenen verdiend voor de bouw van jullie huis in Senegal moet je maar denken Wink
Hoor net op het nieuws dat Brussels Airlines testvluchten uitvoert met lege toestellen.
Er is dus nog hoop voor jou vertrek volgende week als die vulkaan zich gedeisd houdt tenminste.
Onze vlucht is zonder problemen overgeboekt naar een latere datum zonder meerkost.
We hadden wel een annulatieverzekering genomen jij niet dan?

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  eddy ma apr 19, 2010 4:55 pm

Ik wil niet vervelend doen maar in de buurt van die vulkaan ligt er nog eentje en wat zegt de geschiedenis van de uitbarstingen? Dat de ene uitbarst volgt de andere (en die is groter) Very Happy Dus trainen jongens en meisjes, Saharalooptochten fietsen en zwemmen behoren tot de alternatieven pale

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  dirk ma apr 19, 2010 5:34 pm

Ik heb wel een annulatieverzekering genomen maar ik vraag mij af of die dit probleem dekken. van mij mag die andere vulkaan ook nog is zijn gal spuwen maar ik zou het toch beter vinden moest de wind dan tenminste van richting veranderen. ne goeie zuiderwind met warme temperaturen. ik zal vanavond is naar Sabine kijken. Cool

dirk

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Tania ma apr 19, 2010 6:43 pm

Bij ons was het met annulatieverzekering geen enkel probleem Dirk 0,0 euro kosten .
Wij hadden geboekt via Connections en vlogen met BA.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het voor jou problemen gaat geven als je een verzekering hebt.Tenzij mss als je met een low budgetmaatschappij vliegt kijk anders eens in je contract.
Maar nog beter nieuws ze beginnen terug te vliegen boven Europa je zal hoogstwaarschijnlijk wel kunnen vertrekken volgende week.
@Eddy wat zie ik daar komt er een klein gemeen kantje van jou boven drijven zo niet hé manneke
geen slechte vibes over vulkaanuitbarstingen de wereld insturen altijd positief blijven .
Ze begint net braaf te worden meer magma en minder rook. tongue
Wie weet begint ze wel terug te spuwen op het moment dat jij wil vertrekken lol!

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziekfestival Empty Re: Muziekfestival

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum