Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gefeliciteerd

Ga naar beneden

Gefeliciteerd Empty Gefeliciteerd

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 12:15 pm

306. Eintrag
Absender: Barbara (gambia.pagina)
Email:
URL:

Betreff: Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met het initiatief van Claudia en gefeliciteerd dat jullie je eigen plek weer hebben gevonden.
Ik wist van het bestaan van dit plekje niet af tot Binta op het gambia prikbord een hint gaf nav een posting over Senegal.

Claudia, heel veel succes met dit goede en (bewezen) noodzakelijke initiatief.

Groetjes,
Barbara





28.2.2008 um 18:05
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Claudia
Email: tukisenegal@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
Dank, Barbara.
Maar vooral bedankt aan al die mensen die hier enthousiast posten en reageren!

28.2.2008 um 18:53:25
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
Soms is er toch nog een goede samenwerrking mogelijk, he , Barbara...en bedankt dat er niet dadelijk gewist wordt;)...
Ik probeer gewoon mensen te helpen als ik kan in de mate van het mogelijk,zonder anderen te storen:p
Groetjes,
Binta/Zohra

28.2.2008 um 18:56:27
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
ha,we hielden dit zo lang mogelijk geheim door dit enkel onderling door te mailen tot..
waarom weet ik niet meer

28.2.2008 um 19:45:43
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
Ik vond je reactie op het Gambiaprikbord anders ook wel een beetje overdreven hoor Barbara. De grenzen tussen de twee landen zijn inderdaad niet zo enorm groot hé.De meeste mensen komen dan ook in beide landen een beetje meer ruimdenkend zijn zou je niet misstaan Wink

28.2.2008 um 19:59:03
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Barbara (gambia.pagina)
Email:
URL:

Betreff: Voor Tania
Volgens mij is het de bedoeling dat er vragen gesteld worden op een prikbord waar het onderwerp over gaat.
Senegal is Senegal en Gambia is Gambia. Er is geen prikbord bij startpagina met de naam Senegambia naar mijn weten.

En kul onderwerp is dat er mensen zijn die zowel Gambia als Senegal bezoeken.
Yes, zo zijn er mensen die bv een labrador hebben en ook nog eens in het bezit zijn van katten.
Is het dan normaal dat die mensen een vraag stellen op het labrador prikbord over de nies ziekten van hun kat?

Ik vind dit geneuzel op niets af en wil het prikbord dat ik in beheer heb verschoond laten van dit gezeur.
Je maakt gebruik van een prikbord met de daarbij behorende regels en daar commit je je aan.
Zoniet? Dan zijn de consequenties voor de poster.



28.2.2008 um 21:50:41
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
Misschien dat Barbara de link op haar Startpagina Gambia wil, plaatsen??Smile

29.2.2008 um 00:14:55
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: sylvia
Email: oord4@introweb.nl
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
Lijkt me goed plan. Dan kunnen we alles in het juiste vakje plaatsen. Dat zal Barbara veelplezier doen. Maar wat mij betreft mogen ze in deze site best iets leuke over Gambia zetten,,,,,,,,,,zou ik niet erg vinden.

29.2.2008 um 01:20:25
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: Tania
Email: tania_titske@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Gefeliciteerd
Ik ben niet zo'n hokjesdenker gelukkig maar ............

29.2.2008 um 08:02:01
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum