Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bijbel en de Koran

Ga naar beneden

De Bijbel en de Koran Empty De Bijbel en de Koran

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 12:33 pm

271. Eintrag
Absender: Tope
Email: vanhoudt703@hotmail.com
URL:

Betreff: De Bijbel en de Koran

Een website gelanceerd door de IKON en de Wereldomroep, waar je op trefwoord kan zoeken naar wat God en Allah hun respectieve volgelingen hebben medegedeeld. De initiatiefnemers willen zo bijdragen aan 'het begrip tussen aanhangers in het bijzonder en mensen in het algemeen.'

http://bijbelenkoran.nl/


25.3.2008 um 09:58
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tope
Email: vanhoudt703@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: De Bijbel en de Koran
Dirk, ik ben een vrijdenker in hart en nieren, maar ne mens mag toch eens bij de buren gaan kijken, nietwaar?

Dan pas weet je of het gras daar echt niet groener is.

Als men mij in Senegal naar mijn godsdienst vraagt, dan zeg ik gewoon dat ik atheïst ben.

Meestal valt er dan een stilte, waarna ik het om één of andere reden nodig vind mezelf te verantwoorden voor mijn gebrek aan godsdienstbeleving.

Ik vertel hen dan dat mensen zonder godsdienst het zeker niet gemakkelijker hebben, omdat de verantwoordelijkheid voor al hun daden bij henzelf ligt.

Ergens blijf ik denken dat het eenvoudiger is volgens dogma's te leven, maar ik wil het wel zeker weten...










25.3.2008 um 22:16:48
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: De Bijbel en de Koran
Bedankt voor de tip, mooie overzichtelijke site,
grtjs,
Binta

25.3.2008 um 10:05:03
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: De Bijbel en de Koran
zit ik hier op het juiste prikbord? zijn er dan geen normale vrijzinnige levensgenieters die naar Senegal gaan? mensen die gaan voor de muziek, dansen, zon en naar de vrouwen kijken (of de mannen) ipv al dat alhamdoulilahi. alhoewel dat ik moet toegeven dat indien ik geen Senegalese vrouw zou gehad hebben, ik waarschijnlijk al lang met mijn rugzakje andere continenten zou verkennen. zijn jullie allemaal van die spirituele zielen?

25.3.2008 um 15:14:41
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: De Bijbel en de Koran
aanwezig:)

25.3.2008 um 15:37:53
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: De Bijbel en de Koran
de persoon die interesse toont voor de olifant hoeft ook geen olifant te zijn en dit geldt ook bij de kikker

26.3.2008 um 12:18:55
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: De Bijbel en de Koran
:d leuk aforisme

26.3.2008 um 13:27:32
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum