Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuven ---------

Ga naar beneden

Leuven --------- Empty Leuven ---------

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:06 pm

--------------------------------------------------------------------------------
214. Eintrag
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Leuven

Hey Dirk,
Is er per toeval in Leuven vanavond iets te beleven?
We komen naar daar voor het Afrikaans filmfestival Smile

26.4.2008 um 12:29
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Leuven
Allé en dat is bij wijze van spreken achter uwen hoek Smile
't was een fijne film ééntje van Mali Faro la reine des eaux.
Er was veel volk misschien omdat er deze keer een receptie was achteraf;) Wij zijn er nog ene gaan drinken in het wereldcafé voor we terug de trein zijn opgestapt richting Antwerpen.
het was een "witte trein" wegens sensations in het sportpaleis met dresscode jep wit.


27.4.2008 um 00:30:34
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Leuven
dat begrijp ik ja dan heb je op de duur geen zin meer.
Wat me wel opviel gisteren was dat er een paar verenigingen stonden zoals vredeseilanden die gratis kaarten stonden uit te delen aan hun leden dan zit de zaal direct vol hé Wink mooie affiche wel films die de grote zalen (zelfs de alternatieve hier) niet halen daarom vond ik het de moeite om eens naar daar te gaan.


27.4.2008 um 12:53:12
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Leuven
en zeggen dat ik nog geen enkele film op het Afrikaans filmfestival ben gan bekijken. er zal wel veel volk zijn op de oude markt, maar er is geen Afrikaanse fuif of iets in die stijl.

26.4.2008 um 18:57:51
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Leuven
ik ben twee jaren geleden nooit binnen geraakt op het Afrikaans filmfestival. zaal wat elke keer volzet. ook altijd toestanden met groepen die gereserveerd hadden enz... en dan ga je op den duur niet meer proberen.

27.4.2008 um 11:24:02
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum