Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor Binta

Ga naar beneden

Voor Binta Empty Voor Binta

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:38 pm

--------------------------------------------------------------------------------
153. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Voor Binta

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7425219.stm

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7421236.stm

29.5.2008 um 13:23
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
please,laat dit prikbord in rust,een beetje uitwijden,beetje zever,grapppig maar veelal met de juiste informatie,houden zo

ieder van ons heeft een andere band met deze regio,de ene een liefje,de andere religie,eigendom,familie,vrienden,verlof, houden van zodat ook claudia met een gerust geweten een welverdiende vakantie kan hebben



31.5.2008 um 10:40:32
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
En dit is nu allemaal voor mij bestemd :a
Daar geloof ik nu echt niks van....
Posting liever verwijderen;),
Grtjs,
Binta/Zohra

31.5.2008 um 09:07:10
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Peter H
Email: Doberden23@mns.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
De halve waarheid is ook een leugen. En zoals u hier tekeer gaat kunt u het wel vergeten daar uitgenodigd te worden. Sleep en dream wel.

31.5.2008 um 02:06:21
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Inderdaad een wijs besluit Eddy er niet teveel woorden aan vuil maken.
Daar komt toch niks dan miserie van zie het Senegalprikbord.
En heeft niet iedereen zijn "waarheid", gekleurd hoe hij en zij het zelf ziet en voelt?
Gewoon een kwestie van leven en laten leven,dat maakt het iets simpeler.Slaap zacht en sweet dreams x

31.5.2008 um 01:03:41
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
och,ik dacht dat jullie al lang volwassen waren en begenadigd met een dosis gezond verstand

31.5.2008 um 00:24:02
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Voor Binta die in feite Binta niet is en ook niet Zohra,enfin toch niet die rondborstige. Het zonnetje schijnt vandaag, denk maar dat je in je geliefde Gambia zit of op een zonovergoten Senegalees terrasje:d

1.6.2008 um 16:15:03
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Bedankt Eduard, het is zalig toeven hier in de Dutch Mountains.....heerlijk zonnetje vandaag...géén reggae-festival , maar wel Pinkpop;).
grtjs,
Binta/Zohra

1.6.2008 um 17:33:33
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Amaai ,ik krijg nogal reacties....Sad,
Binta

1.6.2008 um 14:32:37
--------------------------------------------------------------------------------
9. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
wat Eduard betreft, denk ik net hetzelfde als Barbarita. Daarom dat ik mij ook afvroeg waarom hij niet op dat andere prikbord welkom was.

1.6.2008 um 11:49:09
--------------------------------------------------------------------------------
10. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Rafiki, ik was dit zelfs al vergeten. ik had je toen impulsief een mailtje gestuurd. ik was toen wat vlug op mijn teen getrapt omdat Peter H mij hiermee ook al had geprobeerd belachelijk te maken, maar voor mij is dit al lang vergeten. mijn reactie was veel te impulsief. ik druk mij schriftelijk nogal slecht uit en kom dan dikwijls nogal bot over. maar jaloers moet je niet zijn op mij. ik werk niet graag op het ministerie en vermits ik geen anciënniteit heb gekregen, ben ik daarentegen ook slecht betaald. einde deze week gaat mijn voet terug uit de plaatser en dan kan ik hopelijk tijdens de weekends weer bij DHL aan de slag.

1.6.2008 um 11:46:49
--------------------------------------------------------------------------------
11. Antwort
Absender: Claudia
Email: tukisenegal@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Fijn toch dat hier iedereen wel kan posten....
Keurige prikbordbewoners hier :d


En ik zit al met mijn hoofd in Senegal (H)



1.6.2008 um 02:11:17
--------------------------------------------------------------------------------
12. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
ik denk? dat beiden oud genoeg zijn ,(ben zelf 45) om dit op te lossen,heb ooit op een ander prikbord een aanvaring met dirk gehad maar voor mij is de kous af mbt ons standpunt en blijf het grootste respect hebben voor deze persoon( was beetje jalours op dirk)

31.5.2008 um 22:02:51
--------------------------------------------------------------------------------
13. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Ik heb de heer Peeters hier nog nooit te keer horen gaan hier, hij geeft meestal grappige of zinvolle informatie en verwijzingen......
Als ik Eddy was zou ik helemaal niet op dat andere bord willen schrijven, ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen als daar, Pater H schreef het daar zelf al een keer "dat hij aan het zeiken was........"

31.5.2008 um 21:37:12
--------------------------------------------------------------------------------
14. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Geen idee Dirk, misschien door mijn privé ambraske met Pater H. De vraag zal je aan Johnie moeten stellen vrees ik:x

30.5.2008 um 18:18:29
--------------------------------------------------------------------------------
15. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
allez, Eduard? :-D

30.5.2008 um 18:03:27
--------------------------------------------------------------------------------
16. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Ja die ken ik, heeft een tijdje in Westmalle gewoond met DJ Magnus die enkele jaren terug nog een CD met Tom Barman van Deus heeft opgenomen en inderdaad.......rondborstig:-D

29.5.2008 um 22:10:04
--------------------------------------------------------------------------------
17. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Ha,...nu snap ik hem Wink ...alleen ikke ben niet die Binta want ook daar moet ik posten onder de naam "Zohra"....
Vandaar dat ik me al afvroeg of ik ergens iets gemist had....

Maar bye the way",ik vind "Zohra"ook wel een toffe madame...of ken je haar niet;),allez, Eduard....mooi ,he.
grtjs,
Bintje


29.5.2008 um 21:58:23
--------------------------------------------------------------------------------
18. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Dag Eduard, heb artikel gelezen en weet eerlijk gezegd niet waarom dit voor mij bestemd is Wink...of is het voor een andere Binta ?
Misschien valt mijne euro een beetje traag :p
grtjs,
Binta

29.5.2008 um 20:04:17
--------------------------------------------------------------------------------
19. Antwort
Absender: Peter H
Email: Doberden23@mns.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Zoals altijd weer verteld de heer Eduard Paters weer eens de halve waarheid. De werkelijkheid is dat ik hem zelf heb uitgenodigd om deel te nemen aan dat forum. Maar meneer kwam gelijk met allerlei eisen, zo moesten ik en nog anderen ogenblikkelijk verbannen worden enz. Vindt u het dan vreemd meneer P. dat u voorlopig in de wacht bent gesteld. U kunt hier uw zegje doen en liefst de waarheid , niet uw waarheid.

30.5.2008 um 23:59:10
--------------------------------------------------------------------------------
20. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Hoi Bintje, is in feite halvelings een antwoord op een posting van jou op het prikbord van Johnie waar ik niet kan of mag opkomen:)

29.5.2008 um 21:14:37
--------------------------------------------------------------------------------
21. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
nu begrijp ik uw reactie wat beter. ik kan mij dat goed inbeelden. ik werk er nu door een toevallige omstandigheid en er werken inderdaad veel te veel ambtenaren en alles is er slecht georganiseerd en zeer omslachtig. het is best mogelijk dat indien ik kan, terug naar de privé zou gaan maar ja, ik ben nu ook al 49. wat je vrouw en dochtertje betreft, zal het wel in orde komen, hoop ik. hoe komt het eigenlijk? waar wonen ze ergens in Senegal? woon jij ergens in de buurt van Leuven? mijn vrouw zou eigenlijk al terug naar Senegal willen en daar zelf wat zaken doen. dat is eigenlijk de reden dat ik tijdens de weekend ook 20 uren bij DHL werk. al dat geld probeer ik opzij te leggen om zo vlug mogelijk in Senegal te kunnen bouwen. ons stukje grond hebben we al gekocht.

1.6.2008 um 14:12:46
--------------------------------------------------------------------------------
22. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Nu de rest nog, hé , Claudia....
Geniet maar , het is je vanharte gegund.
grtjs,
Binta

1.6.2008 um 09:42:00
--------------------------------------------------------------------------------
23. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
Je zo genaamde waarheid is dat ik op 31.7.2007 om 23.16 Hr een uitnodigings e-mail heb gekregen van Johnie om op zijn prikbord te schrijven, en later een soort halfslachtelijke excuusmail van jou nadat je me al eens privé voor leugenaar had uitgescholden. Het klopt dat ik Johnie geschreven heb dat ik jou liever niet meer zou horen of zien maar van een ban tegenover jou is niet gesproken laat staan van anderen. Verder wens ik er niet veel meer woorden aan vuil te maken want dat ben je niet waard.Smile

31.5.2008 um 00:32:27
--------------------------------------------------------------------------------
24. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Voor Binta
out of:beste dirk als zelfstandige heb ik nogal porbs met onze belgische ambtenaarij,het was echt niet persoonlijk en wat jaloers betreft kzou ook graag me sn vrouwtje+dochtertje bij mij hebben (door omstandigheden heb ik ze in 9 maanden nog niet gezien)

1.6.2008 um 12:40:30
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum