Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

drugs ----------

Ga naar beneden

drugs ---------- Empty drugs ----------

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 11:12 am

366. Eintrag
Absender: rafiki
Email: janberthold@telenet.be
URL:

Betreff: drugs

vanuit west-africa werden via gambia grote hoeveelheden harddrugs belgie binnengebracht.de bagagebehandeling op brussels airport voerde deze gedurende lange tijd ongemerkt in.een tweede bende is gisteren
opgepakt (middagnieuws)

23.1.2008 um 14:07
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: Re: drugs
Ik vrees dat het nog decennia gaat duren. De drugkartels hebben al een tijdje Afrika ontdekt. De grenzen zijn zo lek als een zeef en de verregaande corruptie bij politie en douane zal de zaak ook al niet vooruit helpen. De drugkartels beschikken over meer geld dan bv het BNP van een doorsnee Afrikaans land. Dompelaars zullen in de toekomst voor geld risico's gaan nemen en de eerste doden zullen vallen. Ik denk bv aan de cocainesmokkel, de zogenaamde balletjes die worden ingeslikt en soms openbarsten in de maag met de dood als gevolg.

23.1.2008 um 15:43:28
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: Re: drugs
Al jaren is er een canabisplantage op Yanick Island. Iedereen weet dat ook de politie en de douane van The Gambia en Senegal. De drugs (Ganja) worden van de Gambiaanse kant naar Senegal gesmokkelt.

23.1.2008 um 17:09:46
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: rafiki
Email: janberthold@telenet.be
URL:

Betreff: Re: drugs
in de casamance hebben bijna alle kleine mangrove eilandjes een beperkte plantage waarvan de opbrengst aan het vaste land gesleten wordt - de kwaliteit ???

23.1.2008 um 18:33:13
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: Re: drugs
2 soorten, goedkoop en niet fameus, de duurdere iets beter, niet te vergelijken met de Nederwiet. Diegenen die denken dat ik een ervaringsdeskundige ben moet ik teleurstellen ik weet het ook maar van een documentaire getoond op TV

23.1.2008 um 18:48:44
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: peter TOH
Email: petervantuel@home.nl
URL: http://www.time-out-holidays.com

Betreff: Re: drugs
Ik denk dat het hier niet gaat over Ganja. De kwaliteit van daar is beslist niet geschikt voor de Europese markt. Ik zie wel eens wat sommige jongens in een avond weg roken, als ze dergelijke vollumes in rook op zouden laten gaan met kali kwaliteit van Nederlandse Coffieshops zoudens ze in hun extase een jaar in Europa kunnen verblijven en vervolgens onder de zelfde boom wakker worden met een baard van minstens 20 cm.

Ik hoorde dat er in Guinee Bisau een container is aangespoeld die vol zat met zakjes wit poeder. In de onwetend heid is er van alles gebeurd met het poeder, somigen dachten dat het OMO was en hebben de was ermee gedaan anderen zijn waarscheinlijk nog steeds niet terug op aarde beland.

Het is wel een feit dat mensen smokkel in west Afrika een lucratieve business is geworden en drugs smokkel dan niet ver meer af is als men een route heeft gevolden naar Europa.
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum