Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Youssou N'Dour wil president van Senegal worden

2 plaatsers

Ga naar beneden

Youssou N'Dour wil president van Senegal worden  Empty Youssou N'Dour wil president van Senegal worden

Bericht  Tope di jan 03, 2012 7:17 pm

De Senegalese zanger Youssou N'Dour neemt eind februari deel aan de presidentsverkiezingen in zijn land. Dat heeft hij bekendgemaakt op zijn eigen televisiezender. N'Dour zal het onder meer opnemen tegen huidig president Abdoulaye Wade (85).

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/120103_Ndour_President?utm_medium=twitter&utm_source=dlvr.it

Tope

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-10-08
Leeftijd : 76
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'Dour wil president van Senegal worden  Empty Re: Youssou N'Dour wil president van Senegal worden

Bericht  dirk vr jan 06, 2012 5:01 pm

't zal hem wat hoog naar zijn bolleke gestegen zijn. Youssou Ndour als president? Da's toch een klucht. Die man heeft niet eens gestudeerd, kan geen normale zin in het Engels zeggen zonder fouten. Ik zou zeggen: schoenmaker blijf bij je leest. Het is wel een feit dat Wade zijn tijdperk voorbij moet zijn. 85 jaar. Geen democraat maar een man die geen tegenspraak duldt en enkel marionetten als ministers heeft. Enkel jaknikkers. Hij heeft wel het voordeel dat er onder zijn bewind wat gerealiseerd is maar nu wordt het wel tijd voor iemand anders. Ik zou wel weten voor wie ik moet stemmen: Amsatou Sow Sidibé. Vrouw, professor en advocate in de mensenrechten.

dirk

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum