Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog één nachtje slapen

Ga naar beneden

nog één nachtje slapen Empty nog één nachtje slapen

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 12:34 pm

269. Eintrag
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: nog één nachtje slapen

Het is bijna zover joepie Youssou komt eraan :-D

27.3.2008 um 22:14
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Tja was te verwachten zei je jammer hé.
Die club zal ook een extra graantje willen meepikken

29.3.2008 um 18:54:55
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
van mij wel hoor al wou ik eerst schrijven 'for my eyes only'Smile. Zijn jullie ook naar de senegalese after-party geweest?

29.3.2008 um 14:01:30
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: kristel
Email: kristel_vanhulle@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Wij hebben heel erg genoten van het optreden vorige vrijdag! al vond ik het enthousiasme van youssou zelf wat minder. Hij zag er doodmoe uit (kan foute interpretatie zijn). Hebben hem toevallig ook zien buitenkomen uit de AB. De man wilde wel met ons praten, maar witte security-mensen duwden hem snel-snel de tourbus in... jammer, maar ach.

Het feestje in de Aristo-club: vollen bak, 10 euro inkom en nog eens 5 euro per drankje (hebben dan op z'n afrikaans gefeest en amper gedronken die nacht). Hoewel de dj anders beweerde, hebben we enkel de muzikanten zien binnenkomen, niet youssou zelf; ze zijn zo'n uurtje gebleven. Mbaye Faye, de drummer-animator, heeft nog een live-on-tape optredentje gegeven van zijn recentste hits in Senegal. Ik moet er niet bij vertellen dat de vrouwen rond hem dartelden, en hem allen probeerden te verleiden....hij maakte hier goed gebruik van Smile. Wij keken met open mond naar het gedrag van dames + de heer Faye, maar volgens mijn vriend was het allemaal nog zeer proper in vergelijking met de verhalen die over die kerel de ronde doen in senegal zelf...

1.4.2008 um 23:45:49
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
nee wij niet Jan wou naar huis rijden maar Dirk en Khadi wel denk ik.
Youssou ging nog spelen in een club in Brussel.

29.3.2008 um 16:33:53
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
2? euh ik heb er maar 1 gezien ze,maar wel pikzwart.

31.3.2008 um 09:38:17
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Jan, Tania en de anderen die er ook zullen zijn. 't is te hopen dat het vollen bak is. ik zal mij waarschijnlijk daar wel ergens op de zijkant voorraan zetten.

28.3.2008 um 08:26:11
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen



28.3.2008 um 09:16:46
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: angèle
Email: angelejoris@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
ik weet nog niet hoe ik er geraak, maar mijn man is ziek..Sad.ik moet nog 1 ticket zien te verkopen.... begint youssou later dan 20u met zijn optreden? ja zeker, dan heb ik geen trein op tijd terug. Ik zal nog zien hoe ik er geraak, misschien dan toch maar met de auto. Ik denk wel Dirk
te herkennen, tot straks...Smile

28.3.2008 um 13:10:19
--------------------------------------------------------------------------------
9. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Aan alle prikkertjes die vanavond naar Youssou gaan een fantastische avond toegewenst en hou Jan en Dirk wat in de gaten:d

28.3.2008 um 17:23:14
--------------------------------------------------------------------------------
10. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Waarom Eddy? Mogen ze niet naar de mooie zwarte vrouwen zien ?:-D
Zorg maar snel dat je hersteld bent tegen van de zomer dan kan je er nog eens mee invliegen.
Het concert was leuk alleen jammer dat Dirk niet op het podium mocht van zo'n lelijke kleerkast :a

29.3.2008 um 00:55:06
--------------------------------------------------------------------------------
11. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Sofie is blijkbaar ook geweest maar die is verslag gaan uitbrengen op het Gambiaprikbord ???Sad

29.3.2008 um 16:55:28
--------------------------------------------------------------------------------
12. Antwort
Absender: dirk
Email: skydirk@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
we zijn uiteindelijk ook niet binnen gegaan. 10 euro ingang en dan waarschijnlijk nog is 5 euro voor een pintje en we wisten dat we toch niet te lang zouden kunnen blijven.

29.3.2008 um 16:57:12
--------------------------------------------------------------------------------
13. Antwort
Absender: angèle
Email: angelejoris@hotmail
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
't was een leuke, zwarte avond.(H)

30.3.2008 um 09:00:26
--------------------------------------------------------------------------------
14. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
:-D haha ja jij bent een deugnietje hé Angele.
Na een avondje dansen tussen de Senegalezen ineens zwarte handen krijgen........ wat zit daar achter? Wink

30.3.2008 um 12:24:13
--------------------------------------------------------------------------------
15. Antwort
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Angèle kwam duidelijk in close contact met een valse senegalees. Hoe verklaar je anders die plotse zwarte handen :-D

Het concert was ok vond ik. Youssou is duidelijk een wereldster geworden. Ik maakte vrijdag ineens de bedenking dat ik hem voor het eerst live zag 15 jaar geleden. Toen nog wat schuchter en verlegen en nog steeds verrast om zijn succes in Europa. Zijn eerste optreden in Parijs was in 1985 geloof ik. Hij gaf toen alles. Nu vond ik het, ondanks best wel ok, wat ingehouden. Kan ook aan mij liggen. Ik heb me in elk geval niet ingehouden :-D

30.3.2008 um 14:42:11
--------------------------------------------------------------------------------
16. Antwort
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Ha ja Tania, de reden waarom ik naar huis wou: eer Youssou in die club zou optreden: God mag het weten. Dat was misschien pas om drie uur in de morgen, ik ken dat zoal een beetje. Tzou de eerste keer niet zijn dat ik half in slaap was gedommeld eer de artist waarvoor ik kwam uiteindelijk opdaagde... vnl. in Afrika weliswaar. Ik herinner me een optreden van Thionne Seck ergens in een club in The Gambia. We waren er al om een uur of 22 want dan begon het allemaal. Eer hij begon was het 2 uur 's nachts. En het eerste wat volgde was dan nog een stroompanne, iets wat in Brussel wellicht minder voorkomt. Uiteindelijk 2 nummers gezien in een gezelschap van coole Gambianen die pas na tien nummers ontdooiden... Ah ja, tweede reden: familiefeestje op zaterdag Wink

30.3.2008 um 15:28:17
--------------------------------------------------------------------------------
17. Antwort
Absender: Tania
Email: tania_titske@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
gij zijt toch een slim manneke ze door uw vooruitziendheid kon ik wat langer genieten van mijn nachtrust.Zaterdagnacht is het te laat geworden mee door dat stom zomeruur. Wink (ter verduidelijking om te ETEN)

30.3.2008 um 18:26:39
--------------------------------------------------------------------------------
18. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Kan iemand mij het verhaaltje van dat omeletje van Youssou uit de doeken doen?

30.3.2008 um 19:10:26
--------------------------------------------------------------------------------
19. Antwort
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Eddy, je vraagt me nu over m'n lief te beginnen van voor de tijd dat we samen waren. Maar enfin, open als we staan en soepel als we zijn: haar ex-vriendje was de zoon van de baas van Virgin... So, iemand als Youssou kwam daar als es over de vloer. Evenals Marie Daulne van Zap Mama of Axelle Red. Hun keukengeheimpjes ken ik nog niet :d

30.3.2008 um 21:10:14
--------------------------------------------------------------------------------
20. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
'nog niet '?

30.3.2008 um 21:22:53
--------------------------------------------------------------------------------
21. Antwort
Absender: angèle
Email: angelejoris@hotmail
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
ik had maar één zwarte hand, dat was toch wel echt cool niet?:a

30.3.2008 um 22:04:08
--------------------------------------------------------------------------------
22. Antwort
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Tut tut, je had er twee :d

30.3.2008 um 22:13:11
--------------------------------------------------------------------------------
23. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Jan ik dacht al dat het zoiets was, maar ik hoor het je graag zeggen:p

31.3.2008 um 09:44:07
--------------------------------------------------------------------------------
24. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: nog één nachtje slapen
Dankjewel voor je Aristoverslag.Nu weet ik wel zeker dat we geen spijt moeten hebben dat we niet gegaan zijn.Goed dat ik met een slimme kerel op stap was.Wink Maar het optreden was toch fijn van sfeer hé.
Heb net het rode loperverslag gezien (met dank aan Eddy)

2.4.2008 um 00:18:30
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum