Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

telesoldes?

Ga naar beneden

telesoldes? Empty telesoldes?

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:02 pm

221. Eintrag
Absender: sara
Email: ratje00@hotmail.com
URL:

Betreff: telesoldes?

Hallo,

Zou iemand me kunnen helpen??? sinds enkele dagen kan ik de telefoon niet meer opladen via telesoldes... men zegt als ik niet inhaak dat het me 31 euro kan kosten. Of kent iemand anders een lijn om naar Senegal te bellen?

x

23.4.2008 um 17:36
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Re: telesoldes?

Hallo Mike,

Via je vast toestel kan het zijn dat je niet binnengeraakt bij Telesoldes hangt af van je operator zie ook mijn natwoord boven.

Via gsm bel ik steeds wel en heel vlot je stuurt eerst een SMS met vermelding : GOEDKOOP naar het nr : 4785 daarna krijg je van hen een SMS terug dank u wel uw tegoed is opgewaardeerd voor 8 € u kan nu bellen via 02.290.45.92 wel dit alles vanuit België , ik weet niet of het vanuit Nederland ook kan.

De eerste keer dat je dit gebruikt kan dit wel even duren voordat je van hen een bevestigingsmail krijgt.
Of het al dan niet iets te maken heeft of je een abonnement hebt of niet weet ik, maar ik denk het niet wel moet er voldoende krediet op staan want voor elke sms die je stuurt rekent je gsm operator 4 € aan.

Misschien kan je ook nog eens op hun site gaan kijken.

Heb je dan nog vragen hoor ik het wel. Smile

Succes.

Coucou

21.8.2008 um 21:04:16
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Mike
Email: michel.jamers@euphonynet.be
URL:

Betreff: Re: telesoldes?
Hoi allemaal, het lukt me maar niet om Telesoldes te gebruiken. Bij het vaste toestel krijg ik steeds een bezettoon en bij mijn GSM krijg ik geen bericht van creditatie. Heeft het misschien te maken met het feit dat ik geen abonnement heb? Is er ergens een helpend woord??

19.8.2008 um 21:35:33
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Re: telesoldes?

Hey Sara,

Mij is het gisteren nog wel gelukt op te waarderen ik doe dit wel op mijn gsm, met mijn vaste telefoon lukt het me ook niet dat hangt af van je operator de mijne o.a. blokkeert het nummer van Telesoldes ja concurrentie noemen ze zoiets of monopoliemisbruik.
Probeer het anders eens via je gsm of kijk eens op de site van Telesoldes.

www.telesoldes.be


Coucou

24.4.2008 um 20:21:47
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum