Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika

Ga naar beneden

St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika Empty St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 1:54 pm

126. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7452352.stm:(

13.6.2008 um 18:38
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
ja pa zal ik doen :-D

16.6.2008 um 06:48:36
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
Goed zo Tania, keep up the good work:)

15.6.2008 um 22:36:44
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
Dat doe ik al heel bewust sinds een aantal jaren.Zelfs bio eten en seizoensprodukten kopen. (ook groenten zelf telen op een klein lapje gehuurde grond want ik ben geen grootgrondbezitter Smile)Ik gebruik vaak de trein.Afval sorteren en naar containerpark brengen doen we ook al sinds jaren.
En dan kom je in Afrika en zie je langs de kustlijn van M'Bour dat mensen letterlijk leven op opgehoopte vuilnis en zomaar alles weggooien zelfs in zee ;-(
Alleen vliegen is zevenmijlslaarzen vervuiling zeker :xmaar dat kan ik af en toe toch niet laten......
In mijn mikrokosmos probeer ik mijn best te doen maar toch voel ik me nog steeds een kleine garnaal of de spreekwoordelijke druppel op de hete plaat.

15.6.2008 um 09:23:22
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
Nu je het toch vraagt. We kunnen als kleine garnalen wel iets doen bv onze eco footstep wat verkleinen want zoals we nu bezig zijn hebben we drie planeten aarde nodig. Ook bv minder vlees eten want zo'n koe bestrijkt heel wat ruimte en schijt er maar op los. De auto laten staan en gebruik maken van het openbaar vervoer. Nog ontelbare dingen die we kunnen doen, zuiniger omgaan met energie, huisisolatie etc. En ook de politiek onder druk zetten en goed nadenken voor wie je kiest en niet zoals die 800.000 onnozelaars stemmen voor de man met de geit die al meer dan een jaar het land naar de kl.....aan 't helpen is (België);-(

14.6.2008 um 21:52:43
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
Tja daar heb je ook gelijk in maar ik vrees dat wij als kleine garnaaltjes toch niet veel kunnen veranderen hé.:-S

14.6.2008 um 16:41:29
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
Tsja, maar de Nederlanders hebben eeuwen voorsprong qua waterbeheersing en ook meer financiële middelen. Ik denk dat ze in Nederland nog hoog en droog zitten wanneer ze in Senegal al natte tenen gaan beginnen te krijgen.;-(

14.6.2008 um 01:19:41
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
Tja we zien wel hé dat zeggen ze ook van Nederland hé dat het gaat verdwijnen onder de zeespiegel binnen x aantal jaren.............

14.6.2008 um 00:52:11
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: St.Louis meest bedreigde stad in heel Afrika.
We worden op onze wenken bedient. Vrijdag wordt de Jason II naar omhoog geschoten. Deze Amerikaans-Europese satteliet kan de diepte van de oceanen tot op 1 centimeter nauwkeurig berekenen. Zo komen we dan wel te weten wie het eerst met de voetjes in de nattigheid gaat zitten.Wink

16.6.2008 um 19:43:46
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum