Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gewicht bagage

Ga naar beneden

gewicht bagage Empty gewicht bagage

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 2:00 pm

117. Eintrag
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: gewicht bagage

Heeft iemand van jullie enig idee hoeveel je mag meenemen met Brussels Airlines?
Ik las net op hun site 46kg (voor B.Flex economy +)! ! Kan dat ? Dat lijkt me toch veel niet?! Een pak meer dan met Iberia vorig jaar .

23.6.2008 um 15:06
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Coucou
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage

Hallo Tania,

Ja,ja ik kan al je vraagjes ook bevestigen 46 kg is idd. toegelaten en moest je wat overgewicht hebben zeg dan gewoon dat het voor een goed doel is ginder en ze laten je zeker op de vlieger zonder extra te betalen(niet overdrijven natuurlijk!).
Voor de gsm ginder te gebruiken is het idd.beter dat je een SN kaart koopt van Orange ik geloof dat ze wel onlangs vorig jaar veranderd zijn van naam in Sonatel!
Als je de luxe hebt van 2 gsm's te hebben (misschien nog ergens een oude bruikbare liggen?) dan houd je je gewone gsm met je simkaart van hier voor daar smsjes te ontvangen vanuit België sms ontvangen in het buitenland is gratis (bij Mobistar toch) en dan gebruik je de extra voor de simkaart van ginder in te doen.
Dat doe ik ook altijd en heb je geen gedoe met simkaarten te moeten wisselen.
Ik wens Tania & Claudia een heel deugdoende vakantie in Senegal,ik wou dat ik erbij kon zijn...
Maar misschien zien we elkaar nadien wel op de ZVA?

Nog één ding dames als jullie je tickets van BA na de reis niet meer moesten nodig hebben zou ik ze dan aub van jullie mogen hebben?
Alzo kan ik mijn miles bij BA verhogen, alleen als het jullie niet stoort hé?
Veel plezier en zon en alle leuke dingen toegewenst!

groetjes
Coucou Wink

23.6.2008 um 22:15:50
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
jaaaaaaaaaa, het is echt 46 kilo!!!
Nog een reden om met BA te vliegen..
Ik ben al druk aan het pakken en de tassen raken al vol... :d

23.6.2008 um 15:38:52
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Okido dankjewel voor de tips.
Tuurlijk dat we aan jullie denken, we drinken uiteraard ene op jullie gezondheid. (en meer ook no problem:d deal?

23.6.2008 um 21:59:52
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Aan de dames Claudia en Tania
Goede reis en een prettig verblijf toegewenst:)en niet teveel naar mijn neefje meppen.

23.6.2008 um 21:41:04
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
orange het vroegere alize gebruikte ik

23.6.2008 um 19:47:20
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Amai das wel tof hé zeg !Anders is het altijd schipperen wat wel en wat niet.
By the way Claudia wanneer vertrek je nu weer? Zal je één dezer eens privé mailen om af te spreken voor een terraske met of zonder plu :-D
Kan me niet schelen.
tot binnenkort
grtjs Tania
ps Iles de Madeleines is dat de moeite waard om te bezoeken Claudia ben jij er al eens geweest?

23.6.2008 um 16:33:40
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Dankjewel Eddy maar ik ben nog effe in 't land ze vertrek pas op 6 juli.
En als jouw neefje stil kan zitten krijgt hij geen mep:-D
Zeg en wat betreft de zomer van Antwerpen gaan we nu naar Europark donderdag de 24ste juli?

23.6.2008 um 22:12:32
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
santé is frans wij zeggen gezondheid

23.6.2008 um 22:14:45
--------------------------------------------------------------------------------
9. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Iles de madeleines is prachtig...
Ik vertrek woensdag maar ben per mail wel bereikbaar in Dakar. Ik zal je in de loop van de week wel even mijn Senegalese mobiele nr geven, is makkelijker.. We houden contact! :d

23.6.2008 um 17:15:15
--------------------------------------------------------------------------------
10. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Tania, dan mag je nog één ton handbagage meenemen bovenop die 46 kg.Smile

23.6.2008 um 19:15:52
--------------------------------------------------------------------------------
11. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Stel je voor Eddy;)
Nog één vraagje aan jou als ancien en kenner Claudia.
Gezien ik van op Carabane waarschijnlijk regelmatig ga bellen naar Dakar lijkt het me ook wel aangewezen om effe een andere kaart in mijn gsm te droppen.
Wat gebruik jij als je ginder bent Claudia?


23.6.2008 um 19:23:51
--------------------------------------------------------------------------------
12. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Ja Alize of Alise was het enige netwerk dat ik doorkreeg aan de rand van de Casamance.Smile

23.6.2008 um 19:59:47
--------------------------------------------------------------------------------
13. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Ik gebruik inderdaad Orange, Tigo heeft vaak geen bereik...

23.6.2008 um 20:14:16
--------------------------------------------------------------------------------
14. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Ja, dames,...laat ons maar lekker achter hier, he....Sad.
Grapje, natuurlijk.
Ik gun het jullie vanharte, geniet er maar van....zal aan jullie denken als ik in Brunssum op de Wereldfestival Parade ben....waan me dan misschien even in Senegal Wink.
Voor diegenen die ook niet naar den Afrique kunnen misschien even eens een kijkje nemen op www.afrika-dorp.nl
Dames vermaak jullie en denk af en toe eens aan die arme stakkers hier in België en Nederland Sad
Binta

23.6.2008 um 20:45:59
--------------------------------------------------------------------------------
15. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Geen probleem mijn ticket mag je hebben.Bedankt voor de tip van die gsm ik denk dat hier ergens nog wel een oud exemplaar ligt goed idee.
Zeg rafiki wij zeggen hier eigenlijk schol Wink ze maar dat is misschien alleen in 't Antwerpse....

23.6.2008 um 22:41:33
--------------------------------------------------------------------------------
16. Antwort
Absender: angèle
Email: angelejoris@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
KIN DING
KAN DANG:d
SCHOL!

23.6.2008 um 23:11:14
--------------------------------------------------------------------------------
17. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Tania, is OK voor de 24e juli.
Rafiki, in Antwerpen zeggen wij schol of santé dat moet jij als stamgast van de Volle Maan toch weten:-D

24.6.2008 um 01:32:59
--------------------------------------------------------------------------------
18. Antwort
Absender: Tania
Email: tania_titske@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: gewicht bagage
Just Angèle thanks.Smile De volle maan das jeugdsentiment....maar bestaat dat nog?
de 24ste staat genoteerd Eddy,ik ben de 21ste terug komt mooi uit.
Zeg Claudia vertrek je nu woensdag om 11u20?

24.6.2008 um 08:12:59
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum