Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geruchten -------

Ga naar beneden

geruchten ------- Empty geruchten -------

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 3:00 pm

42. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: geruchten

Het gonst weer v.d. geruchten op de andere prikborden betreft een nieuwe luchtvaartmij. Sommigen zeggen dat het zelfs een Nigeriaanse scam is. http://www.intercontinentalairways.eu/

21.8.2008 um 17:49
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tope
Email: vanhoudt703@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: geruchten
... maar doe dit dan wel op je 'eigen' prikbord, zodat het hier rustig blijft!

22.8.2008 um 10:26:13
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Peter H
Email: doberden23@msn.com
URL:

Betreff: Re: geruchten
Maar meneer Peeters, u heeft toch geen rokje aangetrokken en geen grote neus met pukkels, dus u bent geen heks:-D Maar uw broodje aap verhaal klopt niet, net zo min als uw broodje paard verhalen. Ik denk dat de service van zo´n Afrikaanse maatschappij op een hoger niveau ligt dan de oudbakken broodjes van Transavia, die je in het toestel krijgt. Dat is dan een broodje vliegtuig verhaal en nog waar ook. Ik juich concurrentie toe. Laten we ze het voordeel van de twijfel gunnen. En als ze op de zwarte lijst belanden, dan zien we wel weer verder. Maar om nu gelijk vanaf het begin alles af te kraken....

22.8.2008 um 00:08:18
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Peter H
Email: doberden23@msn.com
URL:

Betreff: Re: geruchten
Gaat u maar eten bij uw oude moeder, dan doet u een goede daad. Misschien staan wel Belgische mosselen op het menu, maar die schijn je zonder gevaar toch weer te kunnen eten. In ieder geval beter dan zo´n oud Transavia broodje. En niet hatelijk worden meneer Peeters. Gewoon positief denken. Het goud laat ons koud, want met al het goud in de wereld koop je geen goede gezondheid en ook geen goed verstand.Sad

22.8.2008 um 01:31:03
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: geruchten
Even enkele bedenkingen. Er bestaat hier in Europa zoiets van een zwarte lijst. Die lijst staat tsjokvol Afrikaanse maatschappijen. Hoe komt dat, kunnen ze het technisch niet aan, is het nonchallance of verdwijnt het geld nodig voor een goede werking in de verkeerde zakken? Dan nog, een goede service, wie bepaalt dat en welke maatstaven worden er gebruikt, is het volgens de Westerse of Afrikaanse? Verder, heeft er al eens iemand uit NL of België met deze mij. gevlogen?, dan zou ik graag ergens dat verhaal eens lezen. En in een tijd dat kleine maatschappijen met moeite het hoofd boven water kunnen houden wegens de dure olie en de concurentieslag zou daar plotseling out of the blue een fantastische nieuwe mij.te voorschijn komen getoverd met als basis Banjul of all places.....broodje aap verhaal;)

21.8.2008 um 23:28:22
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: geruchten
Ik begin het nu al een beetje vervelend te vinden, maar voor diegenen die dit onwaarschijnlijk verhaal verder wensen te volgen.
http://thepoint.gm/africa/gambia/article/2008/8/21/new-airline-promises-revolution-in-service
Ben ik nu een heks?Smile

21.8.2008 um 22:57:20
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: geruchten
Moet jij de goud-ezeltjes niet gaan voederen?

22.8.2008 um 01:01:48
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: geruchten
Wens jezelf dan maar een grote zak goud toe:-D

22.8.2008 um 01:47:05
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: Peter H
Email: doberden23@msn.com
URL:

Betreff: Re: geruchten
U bent een vervelend, oud, hatelijk mannetje, heb toch net al gezegd dat je met goud niks koopt dat van belang is. Nu discussie gesloten.

22.8.2008 um 02:09:40
--------------------------------------------------------------------------------
9. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: geruchten
Ga anders maar rustig door met schelden want dat is enige waar je echt goed in bent, voor de rest is het wat magertjes:-D

22.8.2008 um 02:55:57
--------------------------------------------------------------------------------
10. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: wat informatie (en niet van dat zinloze flauwekul geleut
http://www.gambianow.com/news/News/Gambia-News-In-Africa-Aviation-Woes-Defeat-a-Zealous-Watchdog.html

http://www.gambia.dk/forums/topic.asp?TOPIC_ID=6464

waarom Slokair (Nigeriaans) eigenlijk gestopt was is mij ook onduidelijk, dat het moeilijk werken is voor controlerende organen onder bepaalde presidenten / regeringen is helaas voor de hand liggend

22.8.2008 um 10:44:49
--------------------------------------------------------------------------------
11. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: geruchten
er is wat weggevallen bij de heading, ik had er ook nog geschreven "en niet van dat zinloze flauwekul geleuter als van pater h"

22.8.2008 um 10:47:55
--------------------------------------------------------------------------------
12. Antwort
Absender: Peter H
Email: Doberden23@mns.com
URL:

Betreff: Re: geruchten
De nieuwe luchtvaartmaatschappij heeft als Basis Banjul. En ze vliegen al. Laten we hopen dat het succesvol is, dan kunnen Arkefly en Transavia met prijzen van 700 tot 900 euro inpakken. Bij Transavia krijg je een broodje met koffie en dat moet je dan ook nog zelf betalen. Dus van krijgen is geen sprake. Je mag blij zijn als je nog een glaasje water krijgt. Sommige heksen noemen dat scam. Ik hoop dat ze spoedig ook Amsterdam en Brussel in hun schema inpassen. Dan krijgt BA ook concurrentie. Ik steun van harte Afrikaanse iniatieven. :p

21.8.2008 um 20:59:14
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum