Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept

Ga naar beneden

The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept Empty The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 3:10 pm

20. Eintrag
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept

a.s. Zaterdagmiddag wordt om 14.10 uur op Nederland 2 het Roll Back Malaria Concert uitgezonden

Africa live
The Roll Back Malaria Concert.

Het Afrikaanse antwoord op Live Aid. Nu eens niet een concert voor Afrika door Westerlingen georganiseerd in New York, Londen of Parijs. Deze keer nam de beroemde Senegalese musicus Youssou N'Dour het initiatief voor een concert met muzikale supersterren van het Afrikaanse continent, zoals: Baaba Maal, Orchestra Baobab, Le Grand Orchestre du Caire, Corneille, Rokia Traore, Manu Dibango, Salif Keita en Youssou N'Dour. Zij traden op 12 en 13 maart 2005 in de Senegalese hoofdstad Dakar op, om steun te verlenen aan de strijd tegen malaria. Een ziekte waaraan elke 30 seconden een kind in Afrika sterft.

12.9.2008 um 12:48
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept
Ik heb het nog niet gezien dankjewel voor de tip Claudia.

12.9.2008 um 15:58:27
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept
Aanradertje, heb het al 2x gezien en ga natuurlijk weer kijken:d

12.9.2008 um 13:04:45
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Tania
Email:
URL:

Betreff: Re: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept
Youssou 'N Dour met het orkest uit Caïro kon mij wel bekoren.
Tinariwen daarentegen vond ik er vrij zwak uitkomen.
Weet je wie ik miste bij dat concert..........Omar Pene.
Een sociaal geëngageerd persoon hoort toch thuis op zo'n evenement niet?
Die blote billen heb ik toch niet gezien ze Eddy Wink

13.9.2008 um 17:03:27
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept
Niet vergeten hé mensen, nog 50 minuten:-D

13.9.2008 um 13:25:36
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept
Elke keer weer blijft het GENIETEN alhoewel het onderwerp "le paludisme" zeer beladen is en blijft. Vreemde eend in de bijt was Awilo Longamba met de song Karalina, minirokjes en blote billen op het podium, het Dakarese publiek vond het allemaal best. Corneille uit Rwanda had dan weer de gazelles mee die zijn tekst letterlijk meebrulden:)Ook de Nigerianen en de Senegalese rap groep Awaadi en later met Tiken Jah deden aan politieke statements waar je de dag van vandaag voor in de gevangenis vliegt.
Toch een bewijs dat er wat leeft in Afrika maar ik vrees dat hun verzuchtingen traag zeer traag tot een oplossing zullen komen. Om het met Tiken Jah te zeggen "Quitte le pouvoir"

13.9.2008 um 16:05:52
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: The Roll Back Malaria Concert. op NL 2 - za 13 sept
Beter kijken Tania:p

13.9.2008 um 18:37:26
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum