Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afrikaanse oplichter rolt Vlaams Belanger

Ga naar beneden

Afrikaanse oplichter rolt Vlaams Belanger Empty Afrikaanse oplichter rolt Vlaams Belanger

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 3:14 pm

15. Eintrag
Absender: Jan
Email: j.rosseel@hotmail.com
URL:

Betreff: Heerlijk!

Afrikaanse oplichter rolt Vlaams Belanger

Het gerecht van Brussel heeft een Afrikaanse oplichter aangehouden die beweerde dat hij van één bankbiljet er drie kon maken. Vlaams Belanger Jos Van Assche (58) liet zich rollen. Het Brusselse parlementslid verloor naar eigen zeggen 100.000 euro.

"Simpele truc"
Tijdens een verhoor zei Boyomo wel dat hij bereid is het gestolen geld van Van Assche terug te betalen, maar volgens de Afrikaan gaat het om 35.000 euro terwijl de politicus spreekt over 100.000 euro.
"Ik maakte hem met enkele biljetten wijs dat ik zijn geld kon verdriedubbelen", zegt Boyomo. "Hoe? Heel simpel. Ik dompelde ze onder in warm water, voegde er een soort van geheime foto-ontwikkelaar aan toe, streek de biljetten droog, stak ze tien minuten onder mijn schoenen en liet ze uiteindelijk nog twee dagen in het vriesvak liggen." (belga/vsv)

16/09/08 08u27

:d

16.9.2008 um 08:38
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email:
URL:

Betreff: Re: Heerlijk!
Gezocht : Afrikaan die dezelfde of soortgelijke truuk kan uithalen met een Leterme-geitenfan of met die dikke van de NVA:)

16.9.2008 um 08:58:26
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: Heerlijk!
geweldig!


16.9.2008 um 08:52:45
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: Heerlijk!
of met onze Geert en Rita :d

16.9.2008 um 09:21:23
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum