weer in september
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
weer in september
Heeft er iemand van jullie weet van hoe het weer is in september?
Even heet en zwoel als in juli?
Even heet en zwoel als in juli?
Tania- Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08
eddy- Admin
- Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 81
Re: weer in september
zoals in september
eddy- Admin
Dakar heeft een ander weerpatroon dan de Casamance en die hebben dan weer niks te maken met het noord-oosten. Gezien de klimaatverandering zou ik me daar ook al niet op vastpinnen. Verstandige meisjes nemen een truitje mee (koele ochtenden en avonden?)en een regenjasje of plu (zeker in september (regenseizoen kan uitdeinen tot medio october)
eddy- Admin
Ben gewoon nieuwsgierig Dakar daar blijf ik toch maar eventjes een dag of 2 hoogstens en dan uiteraard richting Casamance wat dacht je dan Zon of regen speelt zo geen rol maar die zwoele plakkende warmte dat sloeg toch een beetje tegen vorige zomer vandaar mijn vraag of dat eind september begin oktober ook nog zo is.Die regen dat is wel héél hevig maar altijd van korte duur .Buiten 1 keer een tropische storm waarbij onze borden en glazen gingen vliegen en ze waren verdorie nog niet leeg
titske- Gast
Hey Tania,
September is altijd een heel vochtige,zwoele maand in Senegal!
Eigenlijk de slechtste v/h jaar om er naar toe te gaan ik zou ook eens graag in september willen gaan maar mijn vriend zegt steeds nee niet doen, het is hier niet te doen dan en zeker niet voor jou!
Hij heeft dan gewoonlijk een maand verlof vandaar...
Dus eigenlijk niet doen zou ik zeggen, waarom ga je gewoon morgen niet met mij mee???
Coucou
September is altijd een heel vochtige,zwoele maand in Senegal!
Eigenlijk de slechtste v/h jaar om er naar toe te gaan ik zou ook eens graag in september willen gaan maar mijn vriend zegt steeds nee niet doen, het is hier niet te doen dan en zeker niet voor jou!
Hij heeft dan gewoonlijk een maand verlof vandaar...
Dus eigenlijk niet doen zou ik zeggen, waarom ga je gewoon morgen niet met mij mee???
Coucou
Coucou- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-10-08
Wees er maar zeker van dat ik dat héél graag zou willen meegaan met jou.
Eind september begin oktober is eigenlijk nog de enige periode dat ik samen met een collega/vriendin vakantie kan nemen vandaar mijn vraag.
Ik heb haar (ze is een Aziëfreak) eindelijk zo gek gekregen om mee te gaan naar Carabane.
Eind september begin oktober is eigenlijk nog de enige periode dat ik samen met een collega/vriendin vakantie kan nemen vandaar mijn vraag.
Ik heb haar (ze is een Aziëfreak) eindelijk zo gek gekregen om mee te gaan naar Carabane.
ik vind september ook niet gezellig kwa weer. heet, vochtig, altijd vochtige kleren. te warm om te slapen. juli tot oktober zijn de minst ideale periodes wat klimaat betreft. in september/oktober voelt het erger aan dan juli/augustus omdat er minder regenbuien zijn. minder verkoeling.
dirk- Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08
oesje en ik vond juli al zo zwoel pffff dat belooft ....... gelukkig is de oceaan héél dichtbij
zelfs de zee is te warm of af te koelen. en dat is niet om te zeveren. water is dan 29°.
dirk- Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08
tja dan moet ik ander afkoeling zoeken ze want thuis blijven is géén optie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: