Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

strandvlooien

Ga naar beneden

strandvlooien Empty strandvlooien

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 11:56 am

330. Eintrag
Absender: bieke
Email: mllebieke@hotmail.com
URL:

Betreff: strandvlooien

Ik hoorde van iemand dat je in september last kan hebben van strandvlooien/luizen in Mbour. Weet er iemand of dat idd zo is en of dat in oktober-november nog zo is? Groetjes Bieke

14.2.2008 um 22:37
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tania
Email: tania_titske@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: strandvlooien
Hey Bieke,
Ik denk dat je die beestjes in elk seizoen tegen kan komen.
Allé zo werd ons toch verteld maar in februari hadden wij er in ieder geval geen last van.Ook al wandelden we iedere dag ofwel naar de vismarkt of andere richting Saly over het strand( allebei aanraders om te doen trouwens).Ik zou me maar niet direct zorgen maken of je vakantie laten verpesten door die kleine kruipertjes Wink

15.2.2008 um 08:40:25
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Claudia
Email: tukisenegal@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: strandvlooien
zandvlooien graven zich overdag helemaal in, dus als je niet langdurig en diep met je voeten in het zand zit te wroeten dan heb je er geen last van

15.2.2008 um 09:08:04
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: bieke
Email: mllebieke@hotmail.com
URL:

Betreff: Re: strandvlooien
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben 14 dagen in december geweest en heb er geen gezien of gevoeld maar 2 vrienden van me hebben er in september danig last van gehad en we zouden nu met vrienden in oktober willen gaan maar één van de vrienden doet allergische reakties op insektenbeten en ik vroeg me dus af of we niet beter in november zouden gaan.

15.2.2008 um 10:41:34
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: marie en bert
Email: mariebert@mamaskindjes.be
URL:

Betreff: Re: strandvlooien
we zijn er eind november voor zes weken geweest en logeerden aan strand dus altijd van smorgens tot s avonds int zand hadden er geen last van maar 2 jaar geleden in de somone wel tegen de avond kon gewoon niet meer opt zand zitten
zou dat te maken hebben aan welk strand ?
groeten marie

17.2.2008 um 15:49:00
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum