Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy di okt 13, 2009 1:25 am

op zijn 34 jaar, reden longembolie.

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  dirk wo okt 14, 2009 12:51 pm

longembolie? we hebben hier het laatste nog niet over gehoord, denk ik. vandaag is het autopsie in Dakar. insuline op zijn kamer. dan toch terug met doping aan het prullen. jaja, alle VDB's zijn toch wel speciale mannekes.

dirk

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  Tania wo okt 14, 2009 4:03 pm

Een kamer boeken van 163 euro per nacht in Saly en dan eindigen in een rendez-voushotel van 23 euro per nacht in M'Bour tja.....zijn vakantie ginder was wreed kort.

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy wo okt 14, 2009 4:37 pm

Hij is gestorven zoals hij geleefd heeft, pilletje links en drankje rechts en gezien naar zijn keuze in het verleden (zijn Italiaanse ex-madame mocht zeer zeker gezien worden) met een bloedmooie Senegalese gazelle aan zijn zijde. Wel lichtjes uitgeschud (zijn 2 gsm's en zijn geld waren foetsie) Op het eerste zicht een mooie dood voor de vrijgezel volgens het gangbare gezegde in de horeca (sterven aan de toog) Maar sterven ver van huis in gezelschap van een hoertje en nog zo jong? pale

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy wo okt 14, 2009 4:50 pm

Tania, nu valt mijne Euro, je bent terug van Carabane! En je hebt niets te vertellen? . Shocked

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  Tania wo okt 14, 2009 8:46 pm

Inderdaad Eddy ben terug sinds maandagmiddag maar zoals gewoonlijk nog niet helemaal geland.Een stuk van mij zit nog ginds en verlangt al om terug te gaan.Uiteraard heb ik veel te vertellen maar daar ga ik jullie nu niet mee vervelen hé het zijn maar gewone dagdagelijkse belevingen.
Alhoewel ik ben voor het eerst toch wel echt bang geweest op Carabane.
Op een dag zijn we per boot richting brousse gevaren om een familie rijsttelers te gaan bezoeken .Het is daar namelijk oogstperiode nu.Vanaf de aanmeerplaats was het nog 20 minuten stappen naar hun uitvalsbasis en rijstvelden.We zijn daar een dag gebleven en bij terugkeer naar de boot bleek het nog laagwater te zijn.De mannen die erbij waren duwden de boot uit de modder richting water met veel moeite.Het lukte uiteindelijk maar ze zakten wel diep weg in de modder.Dan was het aan ons om erdoor te ploeteren.Het voorstel om gedragen te worden zag ik niet direct zitten dus zelf maar vol goed moed aan de tocht begonnen.Maar ik kan je verzekeren als je dat niet gewoon bent.....pfft dat lijkt wel een moeras in die bolongs.Elke stap die je zet wordt je dieper naar beneden getrokken en ik moest alle moeite van de wereld doen om vooruit te komen.Toen ze me zagen zitten tot boven mijn knieen vast zijn ze me eruit komen sleuren met 2 mannen ik kon geen kant meer op en voelde me dieper gaan.Helaas zijn er van dit modderbad bewijzen Exclamation Een vriendin heeft alles vastgelegd op foto.Ik laat ze je bij gelegenheid wel eens zien.
Veel regen hebben we voor de rest niet meer gezien 2 stevige buien maar warm en zwoel pfff niet te doen.Op Carabane valt dat overdag heel goed mee met die zeebries.Maar de nachten zijn daar een hel nu.Zolang die groep werkt heb je een ventilator maar na 23u valt die uit en wordt je kamer een sauna.Ik heb maw veel nachten aan het strand doorgebracht om wat af te koelen.
We zijn deze keer per boot richting Casamance getrokken maar blijkbaar wordt eind deze maand of ten laatste begin november de vliegverbinding Dakar -Ziguinchor terug hervat.Zo wisten ze daar toch te vertellen.Al bij al is die meerkost verwaarloosbaar als je de reistijd in beschouwing neemt.Vlucht vorig jaar was 112 euro en 50 min reistijd.Boot dit jaar 92 euro en 14 uren reistijd.
Heen is heel rustig maar als je terug richting vaste land vaart zie je veel mensen sneuvelen en gretig gebruik maken van de kotszakjes die er overal hangen.Gelukkig hadden wij daar geen last van maar bewegen doet die boot wel veel dan. Kom je volgende week naar het ZHP?

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy wo okt 14, 2009 9:19 pm

Normaal gezien wel.Hoop dat er nog kaarten te koop zijn aan de kassa. Kon die niet op voorhand bestellen omdat mijn vrouwen weer hun kuren hebben. Had ze al maanden op voorhand verwittigt maar die madammen hebben natuurlijk tijd genoeg. Spijtig genoeg kan ik zonder die madammen geen poot verzetten. Had ik maar jaren geleden met mijn Gambiaanse getrouwd, misschien was ik dan al wijlen zoals VDB. Is de kikker trouwens al terug uit Iran?

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty voor Tania

Bericht  Coucou wo okt 14, 2009 9:27 pm

Hey Tania,

welcome back!
Ja ik kan me het levendig voorstellen dat je nog ginder zit en al terug verlangd naar alle goede & aangename dingen en mensen daar...

Heb je geen last gehad van de onregelmatigheden in de Casamance?
Op het andere forum was er heel wat te doen rond onlusten en berovingen daar.

Geen goed moment ook niet denk ik om terug te keren hier, volgens mij wordt het berekoud! santa santa

Coucou

Coucou

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  Tania do okt 15, 2009 9:06 am

@Eddy blijkbaar hebben wij ook nog geen kaarten zijn ze hier vergeten Neutral maar ik vermoed dat er nog wel zullen zijn zal het eens nakijken op de site.
@ Coucou nee totaal niets ondervonden van eventuele rellen zelfs niets gehoord ter plaatse.
We zijn even in Ziguinchor gebleven en ook daar niets ondervonden.
Inmiddels weet ik al wel dat heel veel van die informatie flink opgeblazen wordt hier.
Zelfs mensen in Dakar hadden ons afgeraden om alleen rond te lopen in Ziguinchor.
Op een gegeven moment ben ik wel van ons hotel (Flamboyant) door de stad richting haven gewandeld en nooit heb ik problemen ondervonden.In Dakar daarentegen pfff die hardnekkige verkopers kwamen me soms de strot uit.Tot de vriend waar we logeerden in de Corniche ons aangeraden heeft om te zeggen dat we hier wonen voor ons werk. alien

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy vr okt 16, 2009 12:23 pm

Met al die heisa rond 'le petit prince of de 'JamesDean v.d.koers' nog vergeten te vermelden dat het ook de ronde van Senegal was, eindigt op 18 oktober dus overmorgen

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy za okt 17, 2009 2:47 pm

Allez 't is geweten, dubbele longembolie en iets aan het hart + sporen van veel prikken in de linkerarm, er is dus nog geen uitsluitsel of het zelfmoord was. Het meisje zal niet vervolgd worden voor de dood van VDB maar welvoor diefstal

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  Tania zo okt 18, 2009 12:44 am

Tja een dood met een waas van mysterie dat past wel bij het leven van zo'n flamboyant persoon hé......

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  eddy di okt 27, 2009 1:20 am

Is Saly een gevaarlijke plaats geworden voor toubabs? Nu is er een vriend, een zakenman van 50+ dood gevonden in krek hetzelfde hotel waar FVDB verbleef (niet het rendez-vous hotteltje) scratch

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel Empty Re: Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden in Senegalees hotel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum