Afrikaanse boekensite
Pagina 1 van 1
Afrikaanse boekensite
Verzendboekhandel en cultuurhuis voor het Afrikaanse boek.
Romans, verhalen,-en dichtbundels, liuteraire en culturele studies, kinderboeken, boeken over kunst, film, muziek, dans, percussie, architectuur, archealogie, antropologie, mode, koken, eten/drinken, enz.
Unquote
Black Label had een stand op het Andere Boek en ik heb de standhouder beloofd de link naar hun site op dit forum te plaatsen.
Tope.
Romans, verhalen,-en dichtbundels, liuteraire en culturele studies, kinderboeken, boeken over kunst, film, muziek, dans, percussie, architectuur, archealogie, antropologie, mode, koken, eten/drinken, enz.
Unquote
Black Label had een stand op het Andere Boek en ik heb de standhouder beloofd de link naar hun site op dit forum te plaatsen.
Tope.
Geraldin- Gast
Black Label
Precies problemen met het plaatsen van links. Ik doe nog één poging
Anders moeten jullie gewoon Black Label in je browser zetten.
Anders moeten jullie gewoon Black Label in je browser zetten.
Geraldin- Gast
blacklabel link
http://blacklabel.be/indexNL.htm
(lukt gewoon de link copieren en plakken ook niet? Dat geeft bij mij geen problemen...)
(lukt gewoon de link copieren en plakken ook niet? Dat geeft bij mij geen problemen...)
Claudia- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-10-08
Test
Ik had de link de tweede keer reeds gekopieerd en geplakt, Claudia.
Mijn conclusie: Een 'gast' kan geen links posten. Dat zal een vorm van beveiliging zijn.
Ik zal dus moeten wachten tot ik hier geregistreerd geraak.
Tope.
Mijn conclusie: Een 'gast' kan geen links posten. Dat zal een vorm van beveiliging zijn.
Ik zal dus moeten wachten tot ik hier geregistreerd geraak.
Tope.
Geraldin- Gast
Re: Afrikaanse boekensite
Ik heb net hetzelfde probleem. Ik raak niet geregistreerd omdat mijn e-mailadres en mijn Gebruikersnaam zogezegd al in gebruik zijn en als gast kan ik ook geen linken plaatsen. maar domme icoontjes wel
Jan1- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Afrikaanse humor
» Afrikaanse percussielessen
» afrikaanse muziek
» visjes uit de Atlantische Oceaan
» Afrikaanse films in Antwerpen
» Afrikaanse percussielessen
» afrikaanse muziek
» visjes uit de Atlantische Oceaan
» Afrikaanse films in Antwerpen
Pagina 1 van 1