Heenvlucht Senegal
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heenvlucht Senegal
Hallo,
Via Joker.be boekte ik een enkele heenvlucht op do 9 februari naar Senegal. Ik heb de intentie om ongeveer 5 maanden in Senegal te blijven waardoor ik nog geen retourticket boekte.
Joker liet mij nu weten dat ik normaal gezien een retourticket nodig heb om naar Senegal te kunnen. Hiervoor zeiden ze dat ik naar de ambassade in Dakar moet bellen (wat ik vandaag nog zal doen) om dit te bevestigen?
Zijn er mensen die eerder enkel een heenvlucht geboekt hebben en zou dit voor problemen kunnen zorgen?
Alvast bedankt
Ruben
Via Joker.be boekte ik een enkele heenvlucht op do 9 februari naar Senegal. Ik heb de intentie om ongeveer 5 maanden in Senegal te blijven waardoor ik nog geen retourticket boekte.
Joker liet mij nu weten dat ik normaal gezien een retourticket nodig heb om naar Senegal te kunnen. Hiervoor zeiden ze dat ik naar de ambassade in Dakar moet bellen (wat ik vandaag nog zal doen) om dit te bevestigen?
Zijn er mensen die eerder enkel een heenvlucht geboekt hebben en zou dit voor problemen kunnen zorgen?
Alvast bedankt
Ruben
Ruben- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 02-06-11
Leeftijd : 33
Re: Heenvlucht Senegal
als je van een andere luchthaven teruggaat zeker niet. Ik ben heengegaan Dakar en terug Bamako-Banjul-Dakar
eddy- Admin
- Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 81
correctie
heen Dakar terug Bamako Dakar verblijf 1 nacht en een dag Dakar dan Dakar Banjul Banjul Dakar
eddy- Admin
- Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 81
Soortgelijke onderwerpen
» Uitvaartrituelen in Senegal
» BA & Senegal
» Reisboek Senegal
» Armoede in Senegal
» het zo democratische Senegal ?
» BA & Senegal
» Reisboek Senegal