Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje aan Claudia

Ga naar beneden

Vraagje aan Claudia Empty Vraagje aan Claudia

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 11:10 am

367. Eintrag
Absender: Elodie
Email:
URL:

Betreff: Vraagje aan Claudia

Hoi Claudia,

Zie dat jij hier de beheerder bent. Dat is mooi! Smile

Kun je ook iets veranderen aan de lay-out?? Het is een beetje .... druk allemaal Surprised

Wel fijn dat dit hier beter werkt.

Groetjes!
Elodie

21.1.2008 um 20:00
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Claudia
Email:
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Dag Elodie

Ik heb vannacht snel even iets in elkaar gedraaid. zal er binnenkort wel wat rustigers van bouwen maar ik moet het nog even allemaal uitzoeken... Dus voor nu kan iedereen posten en moet de layout maar even voor lief nemen


21.1.2008 um 20:10:17
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: Elodie
Email:
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Doe maar rustig aan hoor Claudia. Mooi dat het in elk geval anders kàn! :d

21.1.2008 um 20:21:36
--------------------------------------------------------------------------------
3. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Claudia,
Ik heb ook een vraagje...maar doe maar rustig aan, he.
Zie dat er mijn mailadres vermeld staat...hoe kan ik dat verwijderen ?
Of kan dit niet.....
Groetjes,
Binta

21.1.2008 um 20:50:56
--------------------------------------------------------------------------------
4. Antwort
Absender: Zohra
Email:
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Oei..... zie dat het al opgelost is....
Sorry, allemaal even oefenen natuurlijk
Binta

21.1.2008 um 20:52:33
--------------------------------------------------------------------------------
5. Antwort
Absender: Tope
Email: vanhoudt703@hotmail
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Lay-out te druk, Elodie? Ik vind dat best meevallen. Heb al erger gezien, maar ik houd van blauw. Vind dat retro-behangpapierke op de achtergrond ook wel iets hebben.

22.1.2008 um 14:51:38
--------------------------------------------------------------------------------
6. Antwort
Absender: barbarita
Email: s.barbarita@gmail.com
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Ik houd ook juist wel van blauw........ toch beter dan rood met geel en bloemen ? Oooooh ooooh sorry Eddy, zijn dat soms Belgische kleuren ?

22.1.2008 um 16:55:40
--------------------------------------------------------------------------------
7. Antwort
Absender: rafiki
Email: janberthold@telenet.be
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
vind het mooi ,beetje eind sixties begin seventies,pluim voor Claudia.maar belangrijker zijn de bijdragen van de prikkers hier,zolang deze in rust en met het vanzelfsprekende respect gepost worden zal dit hier zeker terug een interessante informatiebron zijn rond het item senegal

22.1.2008 um 17:44:17
--------------------------------------------------------------------------------
8. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: Re: Vraagje aan Claudia
Nee hoor Barbarita ik hou ook heel veel van blauw het Toearegblauw vooral. Bij de Belgische kleuren hoort ook zwart. Soms word het me wel zwart voor de ogen als ik dat rood gele met bloemen zie. Verder geen kwaad woord over die site waar ze ook de kunst verstaan om in vrede te converseren.
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum