Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Investeringen in Senegal

Ga naar beneden

Investeringen in Senegal Empty Investeringen in Senegal

Bericht  ClaudiaSenegal za okt 11, 2008 11:13 am

363. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: Investeringen in Senegal

Dubai investeert verder in Senegal. Afgelopen maandag is er een kontrakt getekend ter waarde van 400.000.000 CFA om te investeren in de industriele en commerciele sector, goed voor 30.000 direkte en 100.000 indirekte jobs. De bedoeling is om op een oppervlakte van 650 hectare fabrieken en torenflats voor administratieve doeleinden te bouwen over een periode van 20 jaar. De eerste verwezelijkingen moeten klaar zijn binnen drie jaar. Dubai heeft in de haven van Dakar nog een projekt lopen van 25 jaar om een container-terminal op te zetten ter waarde van 217.000.000 US Dollars.
Waar zitten de witneuzen investeerders, lullen over polyester piroques en de landbouw naar de Filistijnen helpen is al wat we doen.

25.1.2008 um 19:56
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: rafiki
Email:
URL:

Betreff: Re: Investeringen in Senegal
Ed kdenk foutje 400.000.000 cfa is maar 600.000 € namelijk kostprijs mooie villa met zwembad bij ons

25.1.2008 um 20:41:42
--------------------------------------------------------------------------------
2. Antwort
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: Re: Investeringen in Senegal
Foutje gewoon overgenomen uit de krant, 't zullen ook wel US dollars zijn i.p.v. CFA's

25.1.2008 um 21:13:44
--------------------------------------------------------------------------------
364. Eintrag
Absender: eduard (eddy) peeters
Email: Eduard.Peeters@telenet.be
URL:

Betreff: voetbal

De Africa cup is bezig. Nu ben ik wel geen voetbalfanaat en zeker geen kenner, maar ik vond dit bericht wel iets hebben, die gasten geven toch een andere dimensie aan het voetbal,net zoals toendertijd de trommelend,kleurrijke Brazilianen.
http://www.afrikanieuws.nl/site/list_messages/15115

25.1.2008 um 15:11
--------------------------------------------------------------------------------
1. Antwort
Absender: Tope
Email: vanhoudt703@hotmail
URL:

Betreff: Re: voetbal
Op 3 februari 2006 plaatste Senegal zich als eerste land voor de halve finale van de Afrika Cup. Het Senegalese team versloeg buurland Guinee met 3-2.
Ik logeerde toen in ViaVia en kan jullie verzekeren dat de Route des Cimetières daverde onder de vreugdekreten van de supporters. Overal toeterende auto's en roepende, zingende en dansende mensen!
Ik ben helemaal niet in voetbal geïnteresseerd, maar dit had ik voor geen geld willen missen.

25.1.2008 um 17:02:04
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum