Wie kan er niet inloggen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan er niet inloggen?
Laat me even weten wie het niet lukt om in te loggen... Ik kan het zo niet zien
Dan kan ik proberen dat te verhelpen...
Claudia
tukisenegal@hotmail.com
Dan kan ik proberen dat te verhelpen...
Claudia
tukisenegal@hotmail.com
Re: Wie kan er niet inloggen?
Tip:
Eerst inloggen (of even controleren of je nog bent ingelogd) en dan pas een bericht schrijven, voorkomt veel frustratie..
als je bent ingelogd zie je rechtsboven, onder de vlagbanner: Uitloggen [*JOUWINLOGNAAM*]
ben je niet ingelogd, dan staat er: Inloggen daar moet je dus op klikken om in te loggen
groet
Claudia
Eerst inloggen (of even controleren of je nog bent ingelogd) en dan pas een bericht schrijven, voorkomt veel frustratie..
als je bent ingelogd zie je rechtsboven, onder de vlagbanner: Uitloggen [*JOUWINLOGNAAM*]
ben je niet ingelogd, dan staat er: Inloggen daar moet je dus op klikken om in te loggen
groet
Claudia
Hoi Claudia,
Het is weer zover, 'k geraak met geen geweld binnen Bij mijn weten geraken ook Jan en Barbarita er niet in.
Eddy
Het is weer zover, 'k geraak met geen geweld binnen Bij mijn weten geraken ook Jan en Barbarita er niet in.
Eddy
Zwerver- Gast
Bij mij gaat het soms eigenaardig zelfs als ik niet ingelogd ben verschijnt mijn naam Coucou, dan denk ik hoe kan dat nu ik ben toch niet ingelogd en kan ik soms (niet altijd) postreply's doen!
Maar andere keren als ik een relply wil doen ,moet ik me dan weer eerst inloggen ....
Soms denk ik dan we zitten precies terug op het oude forum B.I. die zag en wist ook alles .... oei,oei of had ik dat niet mogen zeggen ???
Enfin bij mij lukt het dus tamelijk vlot hoor om hier binne te geraken!
groetjes
Coucou
Maar andere keren als ik een relply wil doen ,moet ik me dan weer eerst inloggen ....
Soms denk ik dan we zitten precies terug op het oude forum B.I. die zag en wist ook alles .... oei,oei of had ik dat niet mogen zeggen ???
Enfin bij mij lukt het dus tamelijk vlot hoor om hier binne te geraken!
groetjes
Coucou
Coucou- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-10-08
Ik log eerst in en dan gaat alles vanzelf. Geen probleem.gr, Yolande
y.degroot@ziggo.nl- Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 09-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» Inloggen en mysterieuze zaken
» Dankjewel Claudia
» het zal toch niet....