Youusou'N Dour op Sfinks
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Youusou'N Dour op Sfinks
Heb net leuk nieuws gelezen Youssou 'N Dour komt ook naar Sfinks festival .
Er staat nog niet bij vermeld op welke dag maar het festival vind plaats in het laatste weekend van juli.
De promotiemachine voor zijn laatste CD komt maw goed op gang.
Er staat nog niet bij vermeld op welke dag maar het festival vind plaats in het laatste weekend van juli.
De promotiemachine voor zijn laatste CD komt maw goed op gang.
Tania- Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08
Re: Youusou'N Dour op Sfinks
Dat komt nu wel héél dicht bij mijn voordeur, jipie!!!!
eddy- Admin
- Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 81
Jammer dat het concert in Amsterdam op een maandag valt,tenzij......ik de dag erna vakantie neem.....
Op Sfinks wordt het zaterdag 31 juli.
Op Sfinks wordt het zaterdag 31 juli.
Tania weet je al op welke dag Youssou komt?
eddy- Admin
Eddy een nieuw brilleke nodig of zo het stond er al hoor maar speciaal voor jou komt hij op zaterdag 31 juli in de concerttent.
Op zondag 1 augustus speelt op dezelfde locatie Bueno Vista Social Club.
Op zondag 1 augustus speelt op dezelfde locatie Bueno Vista Social Club.
Heb net gelezen dat hij als afsluiter komt op zaterdag party time !
Leuk dan geven we er nog eens een lap op kom jij ook Eddy? Zoja dan breng ik die krantenartikels gewoon mee .
Ik zou wel willen maar de ontrouwe vrouwenbrigade laat mij in de steek, de een is aan het vrijen (nu vraag ik je
wie gaat er nu vrijen als Youssou komt) en de andere heeft een 10 daagse fietstocht in Duitsland off alll places in het verschiet en nu sta ik daar weliswaar niet ver van mijn deur maar te ver om dat te voet af te haspelen
wie gaat er nu vrijen als Youssou komt) en de andere heeft een 10 daagse fietstocht in Duitsland off alll places in het verschiet en nu sta ik daar weliswaar niet ver van mijn deur maar te ver om dat te voet af te haspelen
eddy- Admin
Ja lap zeg en ik ben daar zonder auto anders kwam ik je ophalen.
eddy- Admin
Den HUMO kopen mannekes, groot artikel over Youssou N'dour
eddy- Admin
Dankjewel voor de tip !
Youssou krijgt in mijn krantje het predikaat "nachtegaal in hogere sferen" en een 4 sterren quotering, goed voor hem.
Nu, wie van de praatjesmakers is daadwerkelijk gaan kijken, en als het wel zo is waarom te lui omer hier een woordje over te schrijven
Nu, wie van de praatjesmakers is daadwerkelijk gaan kijken, en als het wel zo is waarom te lui omer hier een woordje over te schrijven
eddy- Admin
Euh praatjesmakers.......what do you mean?
Ik was er en Jan ook verslag volgt later want ik ga werken nu .
Ik was er en Jan ook verslag volgt later want ik ga werken nu .
Ziehier uw verslag weledele heer Peeters.
Het eerste gedeelte zong hij uiteraard nummers uit zijn laatste cd Dakar-Kingston.
Er was zelfs een muzikant bij van de Wailers.
Een aantal nieuwe nummers zoals Marley en een aantal van zijn oude nummers zoals mame bamba op een reggae leest geschoeid.
Het 2de gedeelte werd aangekondigd als mbalax gedeelte maar leek mij eerder een gedeelte bestemd voor de oortjes van toubabs maw zijn meest populaire nummers uit een ver verleden en vrij gekend hier in Europa werden uit de kast getoverd. Veelal uit het album Wommat.
Set,Dem en uiteraard seven seconds maakten daar deel van uit.
Ook redemptionsong werd gebracht.
En ik maar hopen op mijn favoriete nummer natuurlijk,noppes
Tot hij zijn laatste nummer ging inzetten en speciaal voor alle Senegalezen aanwezig (en dat waren er wat)
Salagne salagne ging zingen joepie eindelijk jammer dat die cd hier niet verschenen is zal toch ginder eens op zoek moeten gaan peins ik .
En mocht je graag bewijzen zien van mijn aanwezigheid op de site van je favoriete krant staat er een filmpje
Het eerste gedeelte zong hij uiteraard nummers uit zijn laatste cd Dakar-Kingston.
Er was zelfs een muzikant bij van de Wailers.
Een aantal nieuwe nummers zoals Marley en een aantal van zijn oude nummers zoals mame bamba op een reggae leest geschoeid.
Het 2de gedeelte werd aangekondigd als mbalax gedeelte maar leek mij eerder een gedeelte bestemd voor de oortjes van toubabs maw zijn meest populaire nummers uit een ver verleden en vrij gekend hier in Europa werden uit de kast getoverd. Veelal uit het album Wommat.
Set,Dem en uiteraard seven seconds maakten daar deel van uit.
Ook redemptionsong werd gebracht.
En ik maar hopen op mijn favoriete nummer natuurlijk,noppes
Tot hij zijn laatste nummer ging inzetten en speciaal voor alle Senegalezen aanwezig (en dat waren er wat)
Salagne salagne ging zingen joepie eindelijk jammer dat die cd hier niet verschenen is zal toch ginder eens op zoek moeten gaan peins ik .
En mocht je graag bewijzen zien van mijn aanwezigheid op de site van je favoriete krant staat er een filmpje
Haha 'praatjesmaker' heeft duidelijk zijn doel niet gemist Ook grappig vond ik de nieuwe aanspreektitel betreft mijn persoontje, ruik ik hier revanche Was het Jan Rosseel die je daar gezien hebt hoop dat je hem de groetjes hebt gedaan
eddy- Admin
Ik vond dat gewoon bij u passen die titel dat is alles.
En ja het was Jan Rosseel.Maar ik heb hem maar even gezien want hij wou niet mee op de eerste rij blijven staan. 't was daar anders leuk
En heb je het filmpje gezien?
En ja het was Jan Rosseel.Maar ik heb hem maar even gezien want hij wou niet mee op de eerste rij blijven staan. 't was daar anders leuk
En heb je het filmpje gezien?
Weledele heer Peeters mail mij via MSN uw postadres nog eens door aub? Ik weet dat het ergens in mijn mails zit maar ik heb geen zin om te gaan zoeken.Ik heb hier nl nog een aantal krantenartikels liggen voor u die ik ging opsturen.
Soortgelijke onderwerpen
» Film Youssou N'dour
» Fototentoonstelling in het Sfinks café van 27/03 tot 27/04
» Youssou N'dour
» Viviane 'n Dour
» Leuk nieuws Youssou 'n Dour !
» Fototentoonstelling in het Sfinks café van 27/03 tot 27/04
» Youssou N'dour
» Viviane 'n Dour
» Leuk nieuws Youssou 'n Dour !