Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ? Empty Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ?

Bericht  Tine01 zo jul 17, 2011 3:27 pm

Binnen een paar dagen vertrek ik voor de derde maal in nog geen jaar tijd terug naar Senegal. Telkens voor een week of 10 dagen. In april ben ik via mijn gastvrouw van het pensionnetje La Source in Golf Sud in contact gekomen met de talibés.

Ik zoek momenteel invulling voor mijn verblijf daar en zou verder willen aftoetsten of vrijwilligerswerk ten voordele van de talibés iets voor mij is. Inmiddels heb ik al contact opgenomen met de vzw Afractie die in Yoff een opvangtehuis hebben. Daar mag ik alvast es op bezoek gaan.

Ik weet dat het nu een beetje kort dag is, maar mocht iemand tips hebben over zinvolle dingen waaraan ik daar terplaatse mijn tijd zou kunnen besteden, dan had ik dat graag nog gehoord. Ook adresjes van Vlamingen voor een interessante babbel had ik graag nog gekregen.

Bedankt alvast.

Tine01

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 56

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ? Empty Re: Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ?

Bericht  Tope ma jul 18, 2011 4:20 am

Ga zeker ook eens een kijkje nemen bij Empire des Enfants: http://www.empiredesenfants.com

Quote
A tout moment vous pouvez nous contacter par mail à l’adresse empiredakar@hotmail.com et sophiekam@msn.com
Pour toute demande de stage ou de bénévolat, merci d’écrire à l’adresse empiredakar@hotmail.com
Administrateur Web : mathieuchavanne@empiredesenfants.com
Téléphone : 00221 33 842 21 55
Adresse postale : L’Empire des enfants - 17 avenue Malick Sy X rue 12 – BP 7258 CP 12022 Dakar – Sénégal
Unquote

Ik heb dit opvangtehuis zowat 5 jaar geleden bezocht. Ondertussen zal er veel veranderd zijn, maar ik had bij dit project toen al een goed gevoel. Omstandigheden hebben meegebracht dat ik er niet als vrijwilliger ben gaan werken...

Tope

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-10-08
Leeftijd : 76
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ? Empty talibé s

Bericht  casamance ma jul 18, 2011 9:30 am

Hallo,

Hoewel het niet in Dakar is, wil je toch attent maken op een talibé-project in het Zuiden van Senegal, in Ziguinchor, waar een Vlaamse vrouw met haar Senegalese echtgenoot een talibé-project hebben; wellicht kun je ideën uitwisselen
Het mailadres van Sandra en Souley in Ziguinchor is sanneke_ve@hotmail.com en ze wonen in de wijk Lyndiane in Ziguinchor.

Groet,
Adri Zegers

casamance

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 26-07-09
Woonplaats : Vught/Abene

http://www.odunbeyeland.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ? Empty Re: Vlamingen of vrijwilligerswerk omgeving Dakar ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum