Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

route van Dakar naar Saly en verder

3 plaatsers

Ga naar beneden

route van Dakar naar Saly en verder Empty route van Dakar naar Saly en verder

Bericht  Coucou ma nov 21, 2011 10:58 pm


Hallo,


Weet er iemand of de nieuwe weg waar sprake van was om vlug en tegen betaling (dacht ik ?) van Dakar naar Saly en verder , al klaar is en je zodoende een heel stuk sneller ter plaatse bent?

En zo ja hoeveel bedraagt het bedrag dat je daarvoor dient te betalen?

Bedankt Smile

Coucou

Coucou

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

route van Dakar naar Saly en verder Empty Re: route van Dakar naar Saly en verder

Bericht  eddy vr dec 02, 2011 3:59 pm

Ola Coucou
De nieuwe weg is er en je zou een drietal uren winnen. Wacht op mensen die momenteel in Senegal zitten voor details. Een ding is al zeker binnenkort landen wij op het nieuwe vliegveld. Bye bye senghor

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

route van Dakar naar Saly en verder Empty Re: route van Dakar naar Saly en verder

Bericht  Coucou za dec 03, 2011 6:39 am


Ola Eddy Exclamation

weet jij dat zeker dat we binnenkort gaan landen op het nieuwe vliegveld Question Question

de laatste informatie die ik gehoord heb, zou dat toch nog een tijdje kunnen duren naar onze normen ( Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes ) naar Senegalese normen Very Happy Very Happy Very Happy

enfin we zullen het wel zien , verder voor jou cheers

groetjes

Coucou

Coucou

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 14-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

route van Dakar naar Saly en verder Empty Re: route van Dakar naar Saly en verder

Bericht  dirk ma dec 05, 2011 1:13 pm

Nee,nee, Eddy. Dat stukje autostrade is misschien 10km lang. Alleszins niet veel meer. Van Dakar tot Pikine (meen ik mij te herinneren). Ik heb ze verleden jaar (april 2011) genomen en voor dat ik het wist, was ik weer op de oude baan. Van Dakar richting Saly is er geen probleem tijdens de dag, maar dat ging altijd redelijk vlot. Maar ik heb van Saly naar Dakar dezelfde problemen gehad als vroeger. Tot aan de Shell (waar de baan van Thies en Mbour samenkomen) gaat alles vlot als je van Mbour komt en dan is het de miserie. We hebben er langer dan 3 uur over gedaan. Ik heb die baan vroeger al een paar keren gedaan en ken ze redelijk goed en het is volgens mij nog erger geworden. Als je vroeger een vliegtuig moest nemen in Yoff, vertrok je misschien 3 uur vroeger in Mbour en je kwam netjes op tijd. Ik vraag mij af of dit nog haalbaar zou zijn. Over de nieuwe luchthaven kan ik mij niet uitspreken. Ik hoor daar van alles over.

dirk

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

route van Dakar naar Saly en verder Empty Re: route van Dakar naar Saly en verder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum