Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

3 plaatsers

Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  eddy wo maa 25, 2009 5:27 pm

De film van Elizabeth Chai Vasarhelyi "I bring what I love" komt nu ook in Vlaanderen op het scherm, een interessant document volgens DeMorgen-recessent doch jammer dat ze zo lang op dezelfde spijker blijft meppen, waardoor vooral de tweede helft van haar documentaire iets te repetitief en langdradig uitvalt.
Weetje: Tijdens de generatieclash met zijn ouders, vooral papa, die dat griot-gedoe niet zag zitten (leer een stiel zoon, ik voel de siddering van mama tot hier, want zij kwam wel uit een griot-familie) pakte jonge Youssou zijn biezen en dook onder in The Gambiaanse muziekscène, off all places. Nu is dat allemaal goedgekomen, alhoewel jonge Youssou toch moest beloven aan paps om alleen maar in Senegal te griotten lol!

eddy
Admin

Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 80
Woonplaats : Edegem bij Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  Tania do maa 26, 2009 12:38 am

Ha kan je de film eindelijk hier zien? Ook vijgen na pasen hé zeg.......
Maar ik ga hem uiteraard nog wel eens bekijken wat dacht je albino

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  Tania do apr 09, 2009 1:38 am

Net terug van de film.Niet te doen eigenlijk als je die in Antwerpen wil bekijken heb je 1 enkele optie : in 1 zaal tot daar aan toe maar enkel 1 vertoning om 22u15 Evil or Very Mad affraid Crying or Very sad
Hoe zit dat in de rest van Vlaanderen??

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty docu youssou

Bericht  Sofiatou do apr 09, 2009 2:49 pm

ik dacht in gent in studio skoop,
maar ik vind het niet terug op de site,

ik zou graag gaan, mijn lief ziet niet in waarom hij daarvoor naar de cinema zou gaan, lol,

groetjes sofie

Sofiatou

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  Tania vr apr 10, 2009 12:20 am

Ik heb hem nu 2 keer gezien en vond het toch de moeite.Alleen de docu wordt hier wel stiefmoederlijk vind ik.We kunnen wat dat betreft nog wat leren van onze Noorderburen.
Daar draaide hij maanden vroeger en op een deftig uur!

Tania

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 13-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  zwerver vr apr 10, 2009 12:47 am

wat bedoel je Tania met van onze noorderburen kunnen we nog iets leren? Laughing

zwerver
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  Harry W vr apr 10, 2009 11:08 pm

Potverdorie, da's al de 2e Belg na Eddy die positief is over ons Noorderburen.
Gaat het echt wel goed daar beneden?

Groetjes,
Noorderbuur Harry Very Happy

Harry W
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  zwerver za apr 11, 2009 12:08 am

Haha Harry, niet de tweede Belg maar Eddy zelf. Vroeg me al af waarom het zo lang duurde eer ik een Hollandse vis aan de haak kreeg. Dit forum laat me maar met mondjesmaat toe, vandaar zwerver Very Happy

zwerver
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien Empty Re: Youssou N'dour is nu ook op het bioscoopscherm te zien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum