populaire muziekvideo's - populaire islam
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
populaire muziekvideo's - populaire islam
Ja, ik kan het toch niet laten.. Na het afronden van mijn master religiewetenschappen afgelopen jaar, ben ik toch weer begonnen aan een nieuwe master Religie & Cultuur. Dus ik ben weer braaf aan het scriptieschrijven. Dit maal niet over de Mouriden en werk maar Mouriden en populaire muziekvideo's. Het is een bijzonder leuk en rijk onderwerp en de scriptie vordert al aardig. Nog twee hoofdstukken en het is alweer klaar!
Ik zal in de komende weken wel een keer een leuke video, met tekst en uitleg op het forum zetten, kunnen jullie ook een beetje meegenieten van mijn noeste arbeid, haha!
groet
Claudia
Ik zal in de komende weken wel een keer een leuke video, met tekst en uitleg op het forum zetten, kunnen jullie ook een beetje meegenieten van mijn noeste arbeid, haha!
groet
Claudia
Re: populaire muziekvideo's - populaire islam
Plaats je de scriptie als ze af is weer terug op het internet?
eddy- Admin
- Aantal berichten : 348
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 81
Re: populaire muziekvideo's - populaire islam
Natuurlijk zal ik het eindresultaat hier weer posten, het duurt wel nog even...
Maar ik zal af en toe een voorproefje geven
In maart zal er een boek uitkomen over nieuwe religiositeit in Nederland waarin een hoofdstuk van mijn hand over Mouriden in de Lage Landen
http://www.damon.nl/boek.php?usrid=1217660327489405a7749f4&f=&sub=&sort=&id=928
Maar ik zal af en toe een voorproefje geven
In maart zal er een boek uitkomen over nieuwe religiositeit in Nederland waarin een hoofdstuk van mijn hand over Mouriden in de Lage Landen
http://www.damon.nl/boek.php?usrid=1217660327489405a7749f4&f=&sub=&sort=&id=928
Soortgelijke onderwerpen
» Populaire muziekvideo - Populaire islam
» Video's Youssou Ndour
» Stromingen Islam
» Islam in Senegal
» Video's Youssou Ndour
» Stromingen Islam
» Islam in Senegal
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: