Senegal Prikbord
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Populaire muziekvideo - Populaire islam

Ga naar beneden

Populaire muziekvideo - Populaire islam Empty Populaire muziekvideo - Populaire islam

Bericht  ClaudiaSenegal zo jun 21, 2009 12:39 am

Mijn scriptie is af en het examen is aangevraagd. Op 26 augustus moet ik nog verdediging voeren en dan krijg ik het cijfer. Dan zal ik het hele verhaal ook on-line zetten zodat geinteresseerden het kunnen lezen.
Inmiddels ben ik ook begonnen met mijn promotie-traject, (wel is islam, geen mouriden en Senegal) dus ik blijf nog wel even rondhangen op mijn dierbare universiteit. In de komende jaren zal ik zeker nog wat leuke onderzoekjes in en rond Senegal blijven doen, dus ik blijf gewoon doorgaan Wink
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Populaire muziekvideo - Populaire islam Empty Re: Populaire muziekvideo - Populaire islam

Bericht  Liz zo jun 21, 2009 2:17 pm

Wat bedoel je met de stelling Wel is Islam geen mouriden en Senegal? Ik begrijp het niet helemaal.

Veel succes overigens in augustus!
Liz

Liz
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Populaire muziekvideo - Populaire islam Empty Re: Populaire muziekvideo - Populaire islam

Bericht  ClaudiaSenegal zo jun 21, 2009 8:12 pm

ik heb me een beetje verschreven zie ik Smile
Mijn promotie onderwerp heeft wel te maken met moslims en islam, maar niks met Mouriden en/of Senegal. Dat wilde ik zeggen....
ClaudiaSenegal
ClaudiaSenegal
Admin

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 09-10-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : Het Schone Limburgse Land (NL)

https://senegal.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Populaire muziekvideo - Populaire islam Empty Re: Populaire muziekvideo - Populaire islam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum